keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Räpsyt

 Kukkuu,

Kävin tänään laitattamassa ne ripset. Ensiksi mietin onko nää kivat, mutta nyt oon taas rakastunut näihin. Miten mä ikinä pystyinkään elämään ilman näitä? Apua. En halua luopua näistä ripsistä ikinä.

Ei muuten löytynyt tänään sitä työmotivaatiota oikeastaan, mutta onneksi ei muillakaan. Tietenkin tehtiin hommat niin kun pitää. Mua väsyttää nykyää melkein aina. En saa nukutuksi, aina herään johonkin. Täällä kotona heräilen liikenteen meluun, en oo tottunut vielä tähän luksukseen, että asun keskustassa ja täällä tosiaan kuuluu helvetin hyvin, ku autot suhaa tossa tiellä. Vanhemmillani herään siihen, kun he vievät koirat ulos, tai joku koirista tulee innoissaan herättämään. Aina löytyy joku tekosyy. Huoh. 


Nytkin kirjoittelen tänne, kun mun pitäisi nukkua. Ei vaan väsytä. Rytmit päin helvettiä. Eihä mulla oo herätys ku klo. 05.00. Hienoa Taina, helvetin hienoa. 

Onko teillä muuten koskaan jokin "fiksaatio" johonkin biisiin? Mä melkein aina inhoan jotain biisiä, sit jossain vaiheessa tajuan, että kipale onkin helvetin jepa! Ja sit soitotan sitä biisii ihan koko ajan. Ja sillo ku vihaan näitä biisejä, ni sillon ne on listahittejä tms. Nyt oon tykästynyt Anna Puun - Säännöt rakkaudelle. Soinut kohta ööh.. liian monta kertaa jo tänä iltana. Jospa kyllästyisin tähän jo tänään? Ei onnistu kumminkaan.

Muistatteko kun postailin, että vois nostaa kytkintä ja lähtee johonkin? Sovittiin juuri tänään luokkalaisen kanssa, että nostetaa kytkintä ja vallataan Puola! Ai jumankekka mä ootan tätä jo niin innoissani!

Nyt mä rupeen kahtelee tarkemmi millo mennää :>>


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti