sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Komeita konstaapeleita

Heipsan keikkaa,

Niinhän siinä kävi, että mun läppäri oli entinen läppäri. Kovalevy oli menny rikki ja piti sitten hankkia uusi. Kaikki mun kuvat, musiikit, koulujutut ja muut tiedostot hävis. Arvatkaa kaks kertaa oliko mulla varmuuskopioita? No ei tietenkään. Käyn keskiviikkona ostamassa itselleni ulkoisen kovalevyn, koska harmittaa ihan vietävästi toi menetys. 

Onneksi sentään läppärini toimii nykysin. Faija oli ostanu mulle uuden kovalevyn ja ex hoiti muuten koneen kuntoon. Tuumaili, että kai hän nyt voisi lainata mun läppäriä assyis kun laitto koneen kuntoonkin. En edelleenkään luvannut, koska mun mielestä läppäreitä ei tuollalailla lainailla muille. Hän yritti vedota siihen, että eihän sielä koneella ei ole enää mitään hlökohtaista, kun kovalevy poksahti. Enköhän mä ehdi laittamaan sinne tavaraa ennen assyja.. Ja oon ehtinytkin jo laittaa kuvia yms. Joten, iso kiitos Riku avusta, mutta en mä lämpee tähä läppärin lainaamiseen.

Tää viikko on mennyt aika nopeasti. Oon yrittänyt parhaani mukaan nauttia näistä kesäsistä keleistä, mutta tää työntekeminen hieman häiritsee mun nauttimista. Onneks mulla on enää muutama vuoro jäljellä ja sit tää loppuu hetkeksi.

Sain muuten eilen elämäni ensimmäisen sakon ylinopeudesta! Huomaamattani ajoin mukavaa ylinopeutta suoraan tutkaan. Meinasin saada paskahalvauksen kun poliisi hyppäs tielle mun eteen. Vauhtia oli kuitenkin n.85km/h. Hullu poliisi. Sanoinkin asiasta hrralle, ettei kannata pomppia tiellä, voi jäädä vielä auton alle. Poliisisetää kommenttini nauratti. Asia meni kuitenkin niin, että luulin tiellä saavan ajaa 80km/h, mutta siellä saikin ajaa 60km/h.. Hups. Poliisisetä yritti puhua mulle jo, että menettäisin mun ajokorttini, mutta antoi tämän kerran mennä läpi sormien. Ihana poliisisetä, vaikka kauhean sakon antoikin mulle. Tuppas vaan mietityttämään kun sain 16kpl päiväsakkoja ja mun tulot on oleellisesti muuttunut ja sain silti melkein 200€ sakon, niin olisin kuulemma saanut yli 400€ sakon mikäli ne ei ois muuttunut! Apua, onneks oon opiskelija. 
Ja olihan siinä kiva seurata vierestä kuinka joku toinen rva oli ajanut myöskin ylinopeutta ja häneltä vietiin kortti. Oli kuulemma ajanut n. samanverran ylinopeutta kun meikäläinen. Perusteena, että häneltä vietiin kortti oli se, että hän käyttäytyi sopimattomasti, esim. nimitteli poliiseja jne toisinkuin meikäläinen, joka heitti läpyskää poliisisedän kanssa. Oisitte varmasti tekin heittäny läpyskää jos olisitte nähny minkä näkönen tää poliisisetä olikaan! Uu mama. Miksen mä pyytänyt sen nroa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti