maanantai 15. heinäkuuta 2013

Kortit katsottu

Heipsan,

Viikonloppu on nyt eletty ja ollaan mukamas palattu takaisin arkeen. Noh, mulla on vapaapäivä, joten maanantai ei hetkauta mua suuntaan tai toiseen.

Viimeeksi kirjoittelin, kuinka olen hämilläni ja aivan pihalla joistakin asioista ja päätin katsoa mitä tapahtuu. Noh, mä tein sen, mä katsoin kortit ja ne ei näyttänyt kovinkaan hyvältä. 




Miten siis koko viikonloppu meni? Jasmin ja Nico tulivat sovitusti ja railasimme koko viikonlopun. Käytiin myös syömässä ravintoloissa ja nyt tiedän mistä täältä saa hyvää sushia!

Välillä mun sisarukset oli messissä joraamassa, mutta eivät jaksaneet loppuun asti. Ei mekään oltu kumpanakaan päivänä tappiin asti, kun aina jotakuta alkoi väsyttämään liikaa. Mutta, kuka oli juomakilpailun voittaja? Voittajasta en ole niin varma, mutta häviäjä oli hrra, niin kuin arvelinkin jo ennen viikonloppua.

Meidän teki Jasminin kanssa iha hirmuisesti mieli mansikkamargaritoja, joten niitä oli pakko saada. Ja niitähän me otettiinkin, useampi. Toisena päivänä Nico ei jaksanut juoda ja halusi esitellä meille Lahtea, mikäs siinä. Eihän meistä kukaan oikeastaan tuntenut koko paikkaa. Keskustassa osataan mennä ja vähä ulkouolellakin, mutta siinä se oli. Haettiin Jasminin auto ja Nico näytteli meille kaikki biitsit. Löyty aivan upeita biitsejä, minne ajattelin mm. tänäänkin raahautua. Iso-Tiilijärvellä on niin puhdasta vettä, etten edes uskonut Suomesta löytyvän niin kirkasta vettä!
Bikinit siis päälle ja uimaan kohtapuoliin ;)

Päätin etten menisi Vantaalle ennen mun yövuoroja ja katsotaan menenkö edes silloinkaan. Toki mulla on hieman ikävä tiettyjä ihmisiä, kun en ole nähnyt heitä toviin. Onneksi on keksitty puhelimet, koska tulisin muuten hulluksi. 




Ainiin, otinpa tuossa perjantaina mahtavan tatuoinnin broidini tekemänä! Tatuointi ei sattunut yhtään, vaikka mä olin valmistautunut järkyttävään kipuun. Tatska on kulunut jo aika paljon, luultavasti siitä ei oo mitään jälkeä enää viikon kuluttua. 

Nyt mä lähden ulos ja selvittelemään siinä ohessa muutamia asioita, jotka ahdistavat tällä hetkellä jonkin verran. 

Seuraavaan kertaan siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti