keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Kosteeta meininkiä


 Vapaapäivät lusittu ja huomenna pitäisi mennä töihin. Mikä on ehkä ihan hyvä juttu, koska nää mun vapaapäivät meni aika kosteissa merkeissä. Eilen Katja tuli Lahteen ja pitihän meiän pitää sille tervetulijaiskinkerit. Tää klassinen tapahtu " Mennää yhelle " ja kontataa kotiin.. 

Sami ois halunnu kauheesti johonki Tivoliin yms, mutta eihän ne oo auki tiistaisin :>
En ees enää muista missä kaikkialla oltiin eilen, mutta sen voin sanoa, että oltiin helvetin mones eri paikassa jorailemassa!

Tiedättekö mitä toi vihree ällötys on? Absinttia. Katja osti Samille ton, mutta Sami ei suostunut juomaan sitä. Arvatkaa kuka joutui uhriksi ? Jep, meitsi. Oli kyl niin helv. pahaa, etten aio enää ikin juoda tota. Enkä suosittele muillekkaan. Se maku jää nimittäin aika pitkäksi aikaa suuhun!

Tutustuttiin myös muihin ihmisiin. Tosin mä ja Sami lähdettiin iha kiltisti vähä enne pilkkua kotiin. Ei kylläkään muistikuvia kotimatkasta. Käytiin hakee ruokaa ja jatkettiin kuulemma kinkereitä täällä. Ylläri sinänsä. Sammuttiin molemmat kuulemma meiä sohvalle, jossai kohtaa meitsi oli si ryöminy omaa sänkyyn. Tästäkään ei muistikuvia.

Aamulla kun heräilin, niin ensimmäisenä mun mielessä oli, että nyt on pakko saada jotain juotavaa. Ette kuulkaas tiedä kuinka hyvältä maito maistui tänä aamuna! Ai jumankekka! Hetken päästä jo seurailtiin Samin kanssa pihalle, siellä oli jtn tapahtumaa. Meiä pihatie oli meinaan suljettu ja jtn työmiehiä oli touhuumassa siel. Pakkohan meiä oli saada tietää mitä ne teki! Ilm. jonkinlainen myrsky oli heitelly kaikkee mielenkiintoista tavaraa meiä katolle ja ne otti niit paskoja sieltä pois. Tämä toiminpide kesti melkein koko päivän. Paljon löyty tavaraa sieltä.. 

Seuraavaks mietittiinki jo Samin kanssa, että mitenköhä Katjan ilta oli mennyt. Ei meinaan tullut samaa matkaa meidän kanssa. Varovasti kurkistin Katjan huoneeseen ja kahtelin kuinka tyytyväisenä se nukkuikaan. En tiedä miksi jäin kattelee nukkuvaa Katjaa, mutta Katja näytti normaalia oudommalta. Tukkaa oli kadonnut jonkinverran ja kasvot olivat hieman maskuliinisemmat. Katja näytti vähä mieheltä - ajattelin, kunnes tajusin. Ei se ollutkaan Katja, vaan joku aivan muu! Äkkiä katosin huoneesta, ylläri sekin :D

Yksi kavereistani sanoi, että yritti joskus laskea kuinka monta kertaa oon postannu tänne hummailuistani. Ei kuulemma pysyny enää laskuissa tjsp, en muista enää sanatarkalleen mitä hän sanoi. Mutta idea oli se, että käyn ulkona kuulemma usein. En nyt tiedä käynkö muita useammin, mä vaan satun kertomaan niistä ehkä enemmän kuin muut. Ja hei, eikö opiskelijat käy ulkona? ;>



Tuuli, oot vaan kateellinen mun sosiaalisipuli elämästä <3







Ja sitten surullisempiin asioihin.. Mun läppäri sanoi tänään itsensä irti, ainakin toistaiseksi.. Ei suostu käynnistymään, vaan herjaa koko ajan noita tekstejä. En tiedä mitä tehä sille, vaan vien sen huomenna mun vanhemmille jospa faija osais kattoo ja laittaa sen kuntoon? Soitin exällekki, että olikohan sen kämpillä palautuscd;tä, jos sattuisin tarvitsemaan niitä. Mä oon oikeesti niin käsi tälläsissa jutuissa. Ennen mulla olis ehkä jopa riittänyt mielenkiinto tälle asialle ja oisin ainakin yrittänyt hoitaa ite. Ei nappaa nykysin. Helpompi viedä toisen luo koko homma ja luottaa siihen, että hän tietää mitä tekee :)

Myönnän, että sit vituttaa ja huolella jos se nyt oli kovalevy joka pamahti ja pitäs sanoo byebye kaikille mun tiedostoille, mitä koneella on. Siinä menis paljon koulujuttujakin, mutta enemmän vituttais ne kaikki valokuvat! Meen kyllä ostaa ulkosen kovalevyn, ihan oikeasti. Rikukin nauro mulle, että ei siitä oo nii hirmu kauaa, ko sillekki kävi näin ja kävi sen jälkeen ostaa sen kovalevyn. " Jokaiselle ilmeisesti täytyy käydä toi, että tajuu kuinka tärkeää on omistaa ulkoinen kovalevy " Ei muuten naurattanut mua yhtään. 
Tiedättekö mikä muuten oli paras ? Riku kyseli saisiko Assemblyihin mun läppärin, kun hrra on ostanut normilipun ilman konepaikkaa ja mu läppis olis hyvä siel. En vastannut mitään. Mikäli saan sen koneen kuntoon, niin enköhän mä keksi itsekkin sille käyttöä.

Onneks muuten mulla on täällä toinen kone, mitä en oo käyttänyt pariin vuoteen. Itseasiassa tätä konetta voisi sanoa uudeksi. Tää kun ostettiin, niin käytin tätä puoli vuotta, jonka jälkeen siirsin koneen kaappiin pölyttymään - läppäri tuli taloon :) Oli aika jännä selailla vanhoja valokuvia. Voi olla, että jossain vaiheessa laittelen tänne muutaman, katsotaan.

Nyt meitsi katoaa muuta touhottamaan! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti