maanantai 21. lokakuuta 2013

New home

Koti alkaa näyttää pikkuhiljaa kodilta ja myöskin tuntumaan kodilta. Mä viihdyn tääl, vaikka tääl ei oo viel kaikkia huonekaluja. En tiedä millon saan loput, mutta eniten kaipaan sohvaa! Nytkin loikoillaan telkkarin ees Katjan kanssa patjoilla maaten. 


Ginakin alkaa sopeutumaan. Tuntu niin pahalta vaihtaa ndin häkki niin paljon pienempään. Täytyy vaan antaa neidin pomppia vapaana enemmän. Tänään itseasiassa jouduin repimään pupun ulos häkistä jalottelee ja sen jälkee nti onki ollut alati pahanteossa. 


Tulipa muuten värjättyä tukkaakin - blondina taas. Tällä kertaa ei kestoväriä vaan sävyte, jonka pitäisi kestää 6-8viikkoa. 

Ja melkeinpä unohdin, viikonloppu.. Ah, tulipahan taas kerran oltua niin fiksua ja filmaattista. Filmikin katkes aikalailla siinä kohtaan, kun päästiin baariin. Hataria muistikuvia löytyy ja niitä en välttis ees haluu muistaa. 

Ja ettei elämä kävis liian tylsäks, oon huomannu että mun seura on selkeesti aivan liian mahtavaa. Jopa mun ex soittelee nykysi ja kyselee mua sen mukaan esim. Kävelylle jne. Noh, en oo lähtenyt jos joku sitä mietti, mutta kyllä me istuttiin eilen mun kämpillä tovi. Pyysin lainaks meinaan digiboxia, ku oma o lahes viel. Katottiiki si yhes jo avatar, minkä takia pyysin boxia. Tuntu kyl vähä kummalta kokkailla ruokaa ja kattoo leffaa exän kanssa. Parasta oli kyllä se, että en näkis enää meitä yhessä. Mä nautin mun vapaudesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti