sunnuntai 13. lokakuuta 2013

I'm back

Heips,

Aattelin vaa ilmottaa, että Taina on saanut koottua jälleen kerran itsensä.
Luulen olleeni oikeassa kun pohdin mistä oli kysymys - jännitys. 

Mä oon kyl sooloillut ihmeellisen paljon tän muuton kanssa. Keksin vasta tänään, etten oo ees tehny sähkösopparia uutee kämppää, saati purkanu tän nykyse sopparia. Ja arvatkaa meninkö irtisanomaan väärän huoneiston sopparin? Helvetti kuinka ärsyttävää sekoilla noiden kanssa.
Mä en edelleenkää tajua, että jos tää on ENTINEN 3h+k ja 1h+kk eli NYKYINEN 4h+k, niin miks vitus ei oo voitu yhdistää myös näitä sähkösoppareita. Miks vitus pitää olla erilliset? Arvatkaa siis otinko sähköt vekka pois tost 3h+k puolelt? No totta vitus, vaikka mun piti ottaa ne täst yksiön osuudest missä meitsi majailee viel. Hups. Piti äkkii kirjottaa sinne sepustusta, ettei vahingossakaa ota tost toisest pois. Muute saattaa Samil ja Katjal olla pari valittua sanaa meitsille. Hupsistaa..

Tänään mulla ei ole oikeastaan edes aikaa hirmusesti kirjotella tänne, koska mulla on aikane herätys. Pitää pikapakkaa viel vähä ja lähtee Vantaalle hakee mu uude kämpä avaimii <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti