torstai 24. lokakuuta 2013

Naisten vessat - parasta hupia ikinä

Mör,

Tulipahan eilen lähdettyä yllättäen Helsingin yöelämään. Hieman tympäs ko menin lupaamaan, kun sain kuulla 5min sen jälkeen kun lupauduin mukaan, että TÄNÄÄN onkin nää halloween juhlat Espoossa. Fuu..
Anyway, mut ohjattiin Kallion Iltakouluun istumaan. Olin jo sanonut frendeille, etten viitti juoda paljoa, ko mulla ois aikane herätys aamulla. Vähä kaveri veti naamaa näkkärille, mutta loppuje lopuksi ei antanut sen häiritä. Istuttiin iltakoululla n. tunti, kunnes milliklubi kutsui meitä. Oon tasan yhe kerran käyny siel aiemmin ja ne muistot sieltä oli aikas mielenkiintosia. Joten odotin ehkä innolla sinne menoa, haha.

Siinä me otettiin shotteja, drinksuja ja nautittiin elämästä. Ootteko koskaan muuten kuunnellut mitä naisten vessoissa puhutaan? Ei herranjumala ku meinas pokka pettää moneen otteeseen. 

Tyttö 1. " Nyt lopetat ton itkemisen, eihä sun poikaystävä oo ees täällä!"
Tyttö 2. " Mulla on niin I K Ä V Ä ! "
Tyttö 1. " Hei, ihan oikeesti, me ollaan tultu pitämään tänne hauskaa.. "
Tyttö 2. " Mut sä et tiä kui paha mun on olla.."
Tyttö 1. " Te ootte seurustellut vasta viikon ja me tultii pitää tyttöjen iltaa "
Tyttö 2. " Joo, mut sä et tiä mistä tää kaikki alko "

Parasta tässä keskustelussa oli se, että tää tyttö 2 oikee poraamal poras siel vessassa. Ikää mimmeilt löyty just se 18v. Mun oli pakko poistuu vessasta, ennen ku rupesin nauraa räkättää ääneen. Kännimimmit <3
(Poraako kaikki teinit jurrissa vessassa ?)

Toinen keissi.

Tyttö 1. " Joo, sulla on nyt tosi hyvässä kunnossa tukka, ku oot leikannu niin paljon!"
Tyttö 2. " Joo, mä menin kampaajalle ja sanoin, että leikkaa rohkeesti ja sit se leikkas ja kysy mult, että onko nyt hyvä. Sanoin 4 kertaa, että leikkaa vielä. Kampaajalla oli selkeesti jo vaikeeta leikkaa mun tukkaa, ku se oli jo niin lyhyt.. Mut tukka kasvaa, ainaki mulla tosi nopeesti!"
Tyttö 1. "Joo, sulla ei oo ikinä ollu tnäin lyhyttä. Sopii sulle!"
Tyttö 2. " Joo, mä tiän että tää on tosi lyhyt, mut joskus pitää kokeilla rajojansa!"

Tässä kohtaan meiä oli pakko kurkkaa tän mimmi fledaa. Mulla oli jo oma mielikuva kehittynyt päähän millanen tukka sillä olis. Ja jumalauta.. 


About ton pitune oli sen mimmin tukka. Mulla on varmaan sit tän mimmi mielest kalju?! :D

Mutta, nyt Taina karkaa siistiytymään illan kinkereitä varten. Klo 18 pitäs olla menossa ja mä oon yhä kotona, enkä oo tehnyt mitään! Iiks.

Espoo, täält tulee powerpuff girlsit sekottaa pakkaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti