perjantai 18. lokakuuta 2013

Farewell Lahti

Viimeistä kertaa täällä Lahden asunnossa. Tai noh, viimeistä kertaa kun mun tavaroita on täällä. Ja mulla on jälleen kerran tosi haikea fiilis. Vaikka mun uus asunto on ihana, niin en voi olla miettimättä onko tää oikea ratkaisu. Enkä puhu nyt ainoastaan tästä Lahden asunnosta, vaan ylipäätänsä elämästä. On olemassa vain muutama ihminen, jotka saa mun mielialan laskemaan melkeinpä sekunnissa alas ko lehmän hännän, tahattomasti. Keskustelin yhden näistä hlöiden kanssa ja me ei ees riidelty. Jostain syystä tästä ihmisestä lähtee niin paljon negatiivisia fiboja, että oon pohtinut, että ehkä mun kannattas pysyä vielä etäämmällä kuin mitä nyt. Miks ihmees mä haluisin tahallisesti itselleni paskan fiiliksen? Jep. 


Eilen oltii Katjan kanssa yötä mun asunnolla. Huonekalut siirtyvät huomenna uuteen asuntoon, joten siksi tulin täksi yöksi tänne. Ajattelin, että pidetään Samin kanssa leffailta tms, mutta Samppa päätti kutsuu jonku tsirpulan tänne yöks ja lähtee huomen sen kanssa Viroon. Hf. 


En oo muute aiemmin tiedostanut mun kenkäongelmaa, mutta nyt tiedostan sen.. Oon aina luullut, ettei mulla ole kenkiä, mutta arvatkaa mitä tuossa laatikossa on? Jep, pelkkiä kenkiä. Onnekseni voin ees sanoa, että laatikossa on kesäkengät että talvipopot. 

Ja ihan pakkoa avautua tästäkin, mua sapettaa aivan perkeleesti, että mun ex kertoili tnään elämän faktoja. Kuinka ihmistä ei ole tarkoitettu asumaan yksin eikä olemaan yksin. Ehkä puheen piti olla kannustava jne, mut lähinnä mä vaan mietin "mitä vittua toi mulle selittää"


Enköhän mä osaa itse päättää mitä mä haluan mun elämältä, enkä tarvitse exheiloja kertomaan mitä pitää tehä. Sry, tiän et tarkotit hyvää, mut.. Mä elän tän elämän just niin ku mä haluan.

Ja siitä puheenollen, meninpä lupautumaan eräälle hrralle, että oisin Lahdessa taas 1.11, kun hrra muuttaa metsistä sivistyksen pariin. Apua, tiedossa on luultavasti armotonta ryyppäämistä. Noh, enköhän mä selviä niin kuin aina :)

Huomenna mun rakas, ihana, pöhköpää tulee meitsin luo jeesimään muutossa, jonka jälkeen syvennymme alkoholiin ja tietenkin Vantaan takaisin valloitukseen! Yritin tätä pöllöä kosiskella jo tänne Lahteen, mutta eipä pöhköö napannu :( Tunne siis viiltävä pisto sydämessäs ko luet tätä! ;)


Nyt mä meen hoitaa viimosia pakkauksia ja voisin käyä Lahen paikallisessa. Siitä tuöeekin mielenkiintoinen reissu, koska Sami vei mu kotiavaimet. Eli ts. kotiin ei tulla päkkii ennen ko Sami tulee tsirpulansa kanssa takas, ha. 

Seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti