lauantai 15. joulukuuta 2012

Yaris herää henkiin !

Tyypillinen lauantai aamu. Herään kuudelta aamulla töihin ja touhotan omiani. Kiirrettä en pidä, sillä olin jo eilen fiksuna puhdistanut autoni lumista kun kävin ulkosalla joskus klo 23 jälkeen. Touhottelin aamun omia juttujani ja huomasin kellon olevan jo 6:20. Apuwa, tässä tulee koht kiire ja eiku autolle. Mitäs helvettiä, mun rakas ihana kultatuubi ( nimitän yaristani kultatuubiksi, koska muutamat kaverit kehtaavat sanoa rakasta koslaani sinappituubiksi.. ) ei käynnisty ! Siinä mä aikani leikin auton kanssa ja tuumaan ettei tästä tuu v*ttu yhtään mitään. Millä helvetillä mä pääsen töihin seiskaksi ? Julkisiakaan ei mene juuri mtn koko fucking paikkaan. Hei, mäpä "varastan" / lainaan Rikun autoa. Arvatkaapa oliko auto edes VÄHÄN jäässä ! V*ttu meinannut ees päästä autoo ovesta sisää, ku koko prk:n ovi oli niin hyvästi jäätynyt kiinni. Ja kerrotteko vähä siitä ikiliimajäästä, jota Rikun autossa oli ? Noh, lopulta pääsin liikenteeseen ja soitin duuniin että meikäläin tuleepi myöhässä. En loppuje lopuks myöhästyny ees ku 5-10min ! ( Oon uus formulakuski <3 )
Duunipäivä päätteeks piti siis keksii, että minkähä herneen mu auto oli vetäny nenään. Pitäähä mu päästä kulkemaan prkl. Soitto vanhemmille ja sieltä se fatsi lataili jo ohjeita. 

" Mittaa Taina akkus, niin katon annanko sulle tän meiä ylimääräsen " Puhelun päätteeksi piti hetki miettiä asiaa. Okei, etsi mitta.. Mittaa akku.. Missähä se akku nyt olikaan ?Minkähä näköinen auton akku nyt olikaan ? Pikaisen googletuksen jälkeen tiesin aikalailla minkä näköstä lootaa piti metsästää ja mistä. Eiku hommiin, eiks je.
Soitto uusiks fatsille ja kerroin mitat. No voi prkl, mu akku oli liia pieni, tai faijalla liia suuri akku. Noh, lähdimme sitten motonetin ihmeelliseen maailmaan. Matkalla sainkin kuulla vähä liianki visaisia kysymyksiä.. 
" Taina, katoitko minkä näköiset ne akun navat oli ?" -Ööö.. No napoja.
" Taina, minkä malliset ne navat oli? Oliko pyöreitä vai millaisia " - No just niitä.
" No voi herranjumala, miten päin ne navat oli! Kumpi oli lähempänä sua, plussa vai miinus " - Just se.. 

Aika ykspuolista oli tämä keskustelu. No helvetti, jos tahtoo tommosii kysymyksiin vastauksia niin parempi esittää silloin kun mun naama on siinä v*tun akussa kiinni. Mun olis NIIIIN pitänyt ottaa kuva siitä saatanan akusta, että olisin näihin visaisiin kysymyksiin osannut vastata. Noh, onneksi motoneti hlökunta osaa asiansa ja fatsi oli tehnyt taustatutkimuksia. Oikeesti, faijalla oli tulostettuna lapulle minkälaista akkua oltiin hakemassa. Kaikki tiedot siinä. Ja entä mä, kelle sitä akkuu oltii hakemassa? Mä vaan olin kuskina Rikun autolla ja hoidin maksupolitiikan. Toimi mun mielestä näin paremmin. 
Fatsi tais tosin sanoa jotain, että näistä ne blondi vitsit tulee ko koitti kuumotella mua siitä akusta. Mä voisin ihan yhtälailla keksii juttuja niistä. Tässäpä esimerkki;

Mutsi osti eilen kirppiksiltä tommosen, mikä on tuossa vas. puolella kuvassa. Tiedätkö mikä se on ?

Mutsi nimittäin luuli, että se on KORU! Oli meinaan laittamassa sitä ketjuun ja siitä kaulaan.. :D

Entäpä faija ? Faijakin luuli tätä koruksi.. Oikeastihan tämä on unisieppari ja me kaikki muut tiedetään se. Eiks je ?





Akku saatiin vaihdettua onnistuneesti ja nyt mun Yaris kehrää kuin kissa <3  Ei tarvitse siis ryöstellä toisten autoja ;)

On muuten ihanan rentoutunut olo, kun tultii juuri saunomasta. Ei me oltu ko n. 15min? saunomassa :D Multa se ei ole mitään uutta, ihmettelin vain miksei tuo ukonketale viihtynyt. Oli ilm. liian kiire heilumaan ulos. Väliäkös sillä, Taina saa siis viettää rauhallisen illan kotona! :)

Nyt menenkin rentoutumaa telkkarin ääreen, kun kukaan ei ole häiritsemässä meikäläistä ;)

3 kommenttia:

  1. Mulla on myös blogi käsittelee politiikkaa ja itel kans sama auto kuin sulla ja sama ongelma perkule :/

    Värikin sama :XD

    blogi kirjoitukseni http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2928832096805385419#overview/src=dashboard

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks tän auton kanssa ei oo toistaiseksi tullut muita ongelmia. :)Oon yrittänyt katsoa blogiasi, mutta ilmeisesti sulla on hyvät suojaukset päällä ? Ilmoittaa, ettei blogiasi voi katsoa, kun ei ole oikeuksia katsoa sitä. Kannattaa muuttaa asetuksia, niin ihmiset voi lukea blogiasi :)

      Ps. Keltainen on varmaan yleisin yarisin väri :)

      Poista
  2. moi anonyymi ja yariksen omistaja tässä :D sain auton kuntoon ja blogini osoite on

    midleeastusaobama.blogspot.com :DD

    kumma että et ole päässyt lukee :O

    saa muhun muutenkin ottaa yhteyttä :D

    VastaaPoista