sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Pikkujoulut

En tiedä kuinka usein käytätte julkisia, mutta mä voin sanoo ettei julkiset kuulu juuri meikäläisen elämään. Eilen jouduin kuitenkin menemään bussilla Stadiin ja voi jösses.. Bussin reitti muuttunu sikana! Ei muute, mutta aikaa meni enemmä ku olin ajatellut.. Lauantai ilta, mitä bussissa tapahtuu? Kaikki ketkä istuivat bussin takaossassa, minä mukaanlukien tekivät jotain mitä eivät halunneet muiden nähdä. Suurin osa ryyppäs bissee tms, yksi liimaili tekokynsiänsä, pari poltti sähkötupakkaa. Bussissa myös kuulee kaikenlaista. Kuuntelin varmaa varti verra jonku pariskunnan sepityksiä miksi akka haluu muuttaa stadii ja äijä haluu espooseen. Kuulinpa myös uudet vinkit kuinka huijata sossua ja saada tukia. Hienoa, tästä voi mun lauantai alkaa!

 Kekkereissä oli 8 immeistä. Iltaa vietettiin maistelemalla glögejä ja muita juomia. Vähä kreisi aliasta jne! Hauskaa siis oli :) Eli illan aikana ei ollut draamaa tms ! Herranjumala, me osattii olla ihmisiks ! Katja ei koskaan päässyt Tuulille asti, oli perjantaina säätänyt niin hyvin että takki hukkui matkan varrella. Katja oli siis takin metsästysreissulla, tuloksetta. Olis tullut myöhemmi, mutta Katja ei olis tullut yksin vaan seuranaan olisi tullut ihmisiä keiden kanssa kukaan meistä ei olisi tullut toimeen. Näin ollen katsoimme parhaaksi ettei Katjakaan tule, kerta ei voinut jättää kavereitansa.. Baariin kukaan ei halunnut lähteä kinkereistä, vaikka meikäläine ois tahtonut.. Helvetti, stadii asti raahauduttu eikä baariin pääse. Noh, sain onneksi kyydin kotiin, niin ei tarttenu leikkii julkisten kanssa pienessä humalassa. Tosin mut talutettiin kotiin! Ilm. kun nukuin automatkan niin ihmiset luuli, että en selviä kotiin? :D Mulla on muute jännä tapa ku tuun kännissä kotiin.. Mä levitän koko fakin laukun sisältöinee sängy vieree JOS mä tartten yöllä.. Joo, mä niin tartten lompakkooni kun nukun. Olin jopa tehnyt itselleni 5 shottia jos heräisin yöllä ja mieleni tekisi jostain syystä .. Ei muute tehny mieli, ei edes aamulla..




Kyllä, jäin kiiinni. Se bussissa kynsiään liimaileva heppu olin mä.. :D Se oli kyl helveti vaikeeta! Dösä koko aja täris, heilu ja huoju.. Kokeilkaapa joskus ite. Ei oo helppoo :( Mut sain laitettuu kynnet kaikesta huolimatta :)

Nyt tää mimmi vois kattoo salkkareita. Kuukauden jaksot kattomatta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti