tiistai 4. joulukuuta 2012

Tahdon lapsiin mute buttonin


Tiedättekö sen tunteen kun olette menossa nukkumaan ja väsyttäis iha sikana ? Ehkä vähä huono-olo kun on kipeänä. Päähän ei mahdu muuta ajatusta " Unta, unta " Juuri kun saat unenpäästä kiinni se kaikki pilataan.. Jonkun lapsi huutaa niin lujaa kuin pystyy. Vanhemmat ilmeisesti saa lasta rauhoitettua tai sitten ovat kuuroja, koska konsertti jatkuu pitkään. 


Älkää käsitäkö mua nyt väärin. Skidit on ihan jees, mutta koska mulla ei oo skidejä ei mun oo tarttenu tottuu kuuntelemaan huutavaa lasta. Valitettavasti meidä talossa on ilm. liian ohkaset seinät niin kaikki kuuluu turhan hyvin. En saanut nukuttua juuri viimeyönä, kun oli huono-olo, joten kyllä se vähän pänni että juuri kun olisin nukahtanut mä herään itkuun. Asiasta ei tietenkään voi valittaa vanhemmille, minkäs he sille voi? Meidänkin rapussa asuu monta lapsiperhettä. Tietäis edes kenelle pitäis valittaa, kun täällä kuuluu ylimmän kerroksen mekastukset alimpaan kerrokseen missä me Rikun kanssa majaillaan. Kyllä, tiedän että vanhemmat yrittävät kaikkensa etteivät heidän lapset huutaisivat (ainakin suurin osa yrittää?) mutta on se silti niin pirun ärsyttävää !  En usko, että KUKAAN tykkää kuunnella huutavaa lasta, oikeasti. Joten antakaa mun valittaa asiasta edes mun blogiin, kiitos. Varsinki ku tänää päivällä mulle o noussut kuumetta, nii ois ollu kiva nukkua päivällä, mutta toistaiseksi ei ole onnistunut.  Ja entäs kun mulla on meneillää yövuorot? Ennen pystyin helposti nukkumaan päivät himassa, ei ollut mitään ongelmia. Nykyää käytän korvatulppia että saan nukuttua edes vähän ennen seuraavaa yövuoroa. Pitää keksiä jotain toimivampaa kuin noi mu silikoniset korvatulpat.


Noh, se lapsista.. Tänään korkkasin mu joulukalenterin! Pikkumyy kalenteri, jonka sisällä ei ollutkaan muumisuklaata niin kun luulin. :( Nooh, onpaha ees muumien kuvia noissa lokerikoissa. Apua, kello on taas sata! Tämän illan stoorit voisi olla nyt tässä ja Taina voisi katsoa yhden jakson C.S.I Miamia ja painuu nukkuu. Öidd!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti