keskiviikko 12. joulukuuta 2012

121212


Tänään kaikki ovat puhuneet naimisiin menosta. Kuulemma Kantsun Prisman parkkihallissa on tänään pappi vihkimässä klo. 18 saakka porukkaa, ketkä haluavat mennä naimisiin. Parkkihallissa.. ( Iltalehti kertoo )

Kuinkahan moni tänään loppujen lopuksi menee naimisiin? Paljonkohan viime vuonna porukkaa meni naimisiin kun oli  11.11.11 ?

Eräs työkaverini astelee tänään avioliiton satamaan. Ovat olleet yhdessä melkein 30-vuotta.. Onnea heille ! :)


Eilen oli pitkä pvä töitä, klo. 7-2030. Eilenhä satoi lunta jonki verra, eiks ni? Voitte siis kuvitella vitutukseni ku näin autoni.. V*ttu mä vihaan talvea !  Onneks ei kuitenkaa ton enempää kerenny tulemaa lunta auto päälle. Toiki vitutti aivan liikaa.


Ootteko koskaan koittanut kuvata juoksevaa pupua ? On muute törkeen vaikeeta ! Otin n. 10 kuvaa Ginasta ja tässä ainoa mikä ei ole heilahtanut... Nopea pupu..


Katselin eilen mitä oon ottanut viime vuonna Joulukuussa, ja mulla on jo nyt enemmän kuvia tän vuoden Joulukuu kansiossa kun viimevuonna.. Voisinpa laittaa muutaman piksin v.2011 Joulukuulta!


Taina yövuorossa. Komiasti näkyy kuvassa myös tuo hälytin.













( Julkaistavaa materiaalia ei näköjään ollutkaan juuri mitn.. Joulukuu 2011 kansiossa oli oikeastaan nämä kaksi kuvaa, systeristä ja mutsista kuvat ku niillä on ripsienpidennykset ja pari kukka-asetelma piksii.. )

Värjäilin tässä muutama pvä sitte fledaa, rupes tympii pahasti ko muute tukka ruskee, mutta latvat blodit.. Ei tämä sopinut meikäläiselle vaikka oon koittanu innokkaasti kasvattaa omaa väriä. Noh, Taina osti sitten ruskeen sävytteen mu fledalle. Pieni hikipisara otsassa menin si sähläilemään. Viimeeksi kun leikin ruskeella värillä sain hiuksistanu vihreet / liilat / harmaat jne.. Ei siis hyviä kokemuksia ! Mutta.. Tällä kertaa onnistu! :)


Mua muute tympii vähäsen se, että näitte tekstie alla o kellonajat millo oon mukamas kirjoittanut tämänkin jutun. Ei oo pitäny muute yhdessäkään teksissä kutinsa. Mä saatan ehkä avata uuden kirjoituksen joskus aamulla, jätän roikkumaan päiväksi kun huitelen kaupungilla. Illalla kun tulen kotiin "ainiin, mä alotin kirjottamaan jtn blogiin" joten kellonajat kusee ja pahasti. Tänään en ole noin tehnyt ja silti kellonaika näyttää omiansa ! ( Kello on nyt 19:55 )

Mua myös tympii se, että Riku kuuntelee paskaa musiikkiansa jatkuvasti olohuoneessa pilkkopimeessä. Voi edes katsoa telkkaria, kun telkkarin valo häiritsee tätä musiikinkuuntelemiskokemusta. Voi vittu ihan oikeasti.

Tänään on selkeästi tainaa-vituttaa-kaikki-päivä..

Eih, mä en enää kestä tätä klassista musiikkia, pakko lähtee ulos. Heippa! :D

4 kommenttia:

  1. isonna sun fonttia että nään lukee ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kyl mä oon nähny iha hyvi lukee jopa luurimella :D Katon hoome mitä tekisin asialle ;)

      Poista
  2. Ihana blogi sulla ja oot tosi kaunis, liityn lukijaksi! Käy ihmeessä kurkkaamassa myös mun blogi, jos kiinnostaa :)

    <3: http://blomqvistsofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia Sofia ja tervetuloa ! Kävin kurkkaamassa blogiasi ja taidanpa kurkkailla useamminkin ;)

      Poista