lauantai 1. joulukuuta 2012

Pläänejä

Tänään on Joulukuun ensimmäinen pv ! Tänään saa avata joulukalenterista ensimmäisen luukun, jeij ! Mitä kaikkea tänää ois tiedossa ? Noh, mun piti mennä hakee Katjaa tekemään loppusiivous sen ent. kämpälle, mut nti on kotiutunut vasta aamu kuuden pintaan, joten se siitä siivouksesta. Eihän tuo mua haittaa, siivoominen on muutenki mälsää. Eli saan olla aamun rauhassa ja katsella kun Riku pakkailee tavaroitansa ja valmistautuu kello kahden aikoihin lähtöön Tampereelle.

Tänään on pikkujoulut Kalliossa ! Mahtavaa ! Sovittiin juuri, että meen jeesii järjestelyissä eli Taina aloittaa pikkujoulut tänään klo. 16 <3 Junat PLIIS toimikaa.. Pitäis kerkee käymää muutamassa kaupassa ennen juhlia. Ties vaikka jos löytyis illaksi uusi mekko? :)


Pihalla tuiskuttaa lunta niin hyvin, että vähän jo pelottaa ajatus missä kunnossa mun auto on? Saanko sen pois parkkiruudusta? Meidän parkkipaikka sattuu olemaan mäessä. Mun parkkiruutu on aivan mäen alhalla, eli mun pitäs saada otettuu hyvät lähtövauhdit, että pääsen pois parkkikselta. Paha miinus on vain se, että jalkakäytävä menee siit mäenpäältä. Koita nyt siinä katella onks ihmisii edessä ku koitat päästä helvettiin parkkikselta. Mulle pitäs hankkii autoon joku oma "hälytys" ääni nii kaikki tietäs millo yritän päästä helvettii meiä parkkikselta eikä pomppis edessä.

Tein eilen testin kuinka uteliaita kavereita mulla on facebookissa ja julkaisin tämän blogin osoitteen. Arvatkaa siis kuinka uteliaita he olivat? N. puolet mun kaverilistalta olivat käyneet stalkkaamassa täällä! :D Saas nähdä jaksaako ihmiset täällä käydä. Mutta kuitenkin, tervetuloa selailemaan blogiani ! 

Apua, kello on jo sata ja tääl mä vaan chillaan rauhassa. Pitäs olla lähössä jo pikkuhiljaa kauppoihin jne! Ääks, nyt täytyy siis mennä. Yritän huomenna skriivailla tämän illan pikkujouluista ja niiden sujuvuudesta. Onko meiä pikkujoulut itseasiassa KOSKAAN mennyt putkeen... ? En muista. Tuskin? :D Noh, jospa tää ilta olis erilainen. Katsotaan. Huomisiin <3


Loppuun vielä Rikun kokkausta, jota herra harjoitti eilen yöllä. Olkeepa hyvät!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Riku kokkaa

Kun mies kokkaa, kannattaa pysyä poissa jaloista ja ikuistaa tilanne ! Eihän sitä koskaan tiedä milloin seuraavan kerran saat ukkosen puhuttua tekemään nanna ruokaa :) Riku kokkasi tämän herkun meille yöllä, joskus 24-01 välillä?


                                        
Herkkusienii <3
                                                                 Riku tappaa sienii..


NAM !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti