perjantai 29. marraskuuta 2013

Viikon kuulumisia



Moi,

On ollut tässä nyt vähä yli viikko taukoa. Oon tietoisesti pitänyt hieman etäisyyttä tähän blogiin, koska mulla on ollut kauheesti tekemistä. Esimerkiksi viikko sitten tutustuin uuteen lajiin, johon menin ihastumaan tosta noin vain; Seinäkiipeilyyn. Käytiin kaverin kanssa katsomassa Pasilan seiniä, missä kaveri muutenki jo käy. Pienehkö pakokauhu meinasi päästä iskemään, kun paikan työntekijät halusivat multa nimmarin paperiin, missä vapauttaisin heidät kaikesta vastuusta mitä mulle sielä tapahtuisi. Ensin luulin tätä leikiksi, "onpas huumorintajuista sakkia, hehe", mutta ei se ollutkaan leikkiä! Suhteellisen usein kuulemma sielä tuhoutuu nilkat ja kaikkea kivaa tapahtuu. Mua alko jännittää, näin jo pienessä mielessäni, kuinka Tainaa kuljetettaisiin seuraavaksi ulos rakennuksesta arkussa. Fuuck.

Eikä siinä, sain vasta päivää ennen kiipeilyä kuulla, ettei me kiipeillä vaijereiden kanssa, kuten mä olin koko ajan kuvitellut. Kiipeillään siis ilman mitään, okei. Kuolema, täältä tullaan.. Loppujen lopuksi kun päästiin itseasiaan, niin herrajestas miten vaikeaa, ärsyttävää ja hauskaa se voi olla! Kädethän siel menee äkkiä joo paskaksi, mutta miten koukuttava joku laji voi olla? Oltiin pari tuntia sielä kiipeilemässä ja heittelemässä läpyskää, kunnes muut puuhat kutsu meitä. ( Lue; koulutyöt, jes.) Kyllä, mä käytin perjantai illan siihen, että sain tehtyä erään esseen pois. En ollut kreisibailaamassa, en mitään. Mä vaan tein koulujuttuja. 

Itseasiassa, mulla meni koko viikonloppu aikalailla koulutöihin. Kun yhden työn sai valmiiksi, niin piti aloittaa toista. Tää on niin väärin. Nuoruudesta pitäisi nauttia - sanovat muut, mutta millä perkeleen ajalla, kun olis koulutehtäviä ties kuinka paljon! Eilenkin mulla oli tentti, mihin koitin lukea. Sain mä suhteellisen hyvin luettua, mutta näköjään ihan eri asioita. Pieni shokki ja vitutus kurkisti eilen ja vilautti kasvojansa kun näin kokeeni. Noh, sain rustattua kokeen täyteen tekstiä. Nyt vaan toivotaan, että se koe meni niin kuin piti.

Maanantainakin käytiin kiipeilee ja oli jälleen huippua. Tosta hommasta tulee vaan niin perkeleen kipeeks kädet, olkapäät ja hartiat. Lauantaina meinasin kuolla hartiasärkyyn. Onneks sain kaverin hieromaan niitä, hu. Eilenki oli hirvee hinku lähtee kiipeilee, mutta ei tässä oo aikaa ennen ensiviikkoa lähtee kiipeilee! Tänäänki on Katjan ja Samin muutto pois Lahest. Toivottavasti ne on pakannut, että muutto menis mutkattomasti. Meitsi istuu meinaan ensin koulunpenkillä kiltisti klo 15 saakka, jonka jälkeen suunnistan mun vanhemmilleni, missä mun upea kaara on odottamassa mua. Tämän jälkeen pääsen jeesimään muutossa. 

Keskiviikkonaki oli muuten koulun pikkutuhmat pikkujoulut ja lähdin käymään näissäkin. Niin kuin varmasti moni muukin. En tosin koskaan mennyt baariin asti, vaan luokkalaisille, missä ne oli alottelemassa ennen baariin lähtöö. Voitteko kuvitella, että minä ja Katri oltiin ainoat, jotka oli pukeutunut teeman mukaisesti? Oli niin alaston olo.. Mulla oli meinaan mekko, jonka kaula-aukko oli aika runsas, ja Katrilla oli musta verkkopaita päällä, jonka läpi näkyi hänen rintaliivit. Miks muut ei ollu pukeutunut näihin juhliin? Ihme touhuu. 

Ainiin! Arvatkaa mitä! Mä tilasin viime viikolla itselleni kivoja juttuja.. Ensiksi huusin itselleni huuto.netistä yhden lemmapari mukeistani, Iltapurjehduksen!


Eikö ookkin ihana, kaunis ja TÄYDELLINEN muki! Ah, me like <3

Se, että olisin jättänyt törsäilyt tähän, niin eiii... Mä oon meinaan niin pitkään halunnut itselleni ulkoisen kovalevyn, että päätin tilata sen. Mun kuvat ei enää tuu katoamaan bittiavaruuteen, kun kone päättää irtisanoa sopimuksemme. Ehei. Mut enkös mä mennyt tilaamaan itselleni samalla Ghd;n <3 Oon NIIN pitkään halunnut itselleni kunnon suoristinraudan, joka puree tähän mun "afroon". Muilla saan muun tukan suht okei kuntoon, mutta nää mun "ongelma-alueet", eli otsis ei tahdo millään pysyä suorana. Oha tuol muitaki haivenia, mikä ei tahdo kuunnella käskyjä. Mut Ghd;lla oon saanu ne aina kuuntelee käskyjä, joten en malta oottaa.. Itseasiassa vähän salaa toivon, että paketti tulisi tänään, koska onhan nyt Perjantai :) Sais viikonloppuna leikkii uuden raudan kanssa. <3

Tämmösen menin tilaamaan ja hintaa tuli kaunokaiselle n. 127€, mikä on siis suht edullinen, jos verrataan paljonko tämä olisi Suomessa maksanut.. :)

Mutta, nyt käy tän likan tie kohti koulua. Katsellaan taas!

Ps. Hyvää perjantaita jokaiselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti