tiistai 19. marraskuuta 2013

Levoton tiistai


Moi.

Tänään on tiistai ja mä oon ollut yksi levoton sielu. Koulupäivästä ei meinannut tulla mitään, koska heitettiin suht rajua läppää kavereiden kesken. Melkein jo hävetti itseänikin meidän jutut. Ehkä me rikastettiin jonkun muunkin päivää? 

Ensi viikolla olisi meidän koulun pikkutuhmat pikkujoulut ja meninpä ostaneeksi sinne lippua. Miten näin kävi? Mä vaan ajauduin muiden mukana ostamaan lippua. Hupsista. Pitäisi kai sit alkaa miettimään sinne jotain asua. Toisaalta juhlat on kyl pirun huonoo aikaan, kun seuraavana päivänä mulla on koulua heti aamusta ja illalla on tenttiä. Fuck. Ehkä mä selviydyn tästä. Ja kuka sano, että niis kinkereis täytyy olla loppuun asti? Niinpä.

Katja ja Sami on nyt meiä vanhassa kämpäs Lahes. Saivat meinaan tsäänssin opiskella järjestyksenvalvojiksi. Jep. Ei siinä, että Sami opiskelee, koska Samin voisin itsekkin nähdä (ehkä) harjoittamassa tätä ammattia, mutta Katja.. Apua. Mä sain kauheet naurukohtaukset ku Katja kerto tästä. Siis meiän pieni 40kg pikku tyttö järjestyksenvalvojana? Ottaakohan sitä kukaan todesta? Eri juttu jos Katja on jurrissa, koska silloin tämä suloinen tyllerö muuttuu erittäin rääväsuiseksi akaksi. Eipä tässä voi muuta, kuin pitää peukkuja pystyssä ja toivoa, että hän pärjää muiden korstojen joukossa :D

Ettei päivä kävisi liian tylsäksi, voisin tehdä hetken taas koulutehtäviä, niin voin illalla syventyä muihin asioihi ;> 

Ps. Tää biisi on soinu meitsin päässä aivan liian kauan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti