tiistai 5. marraskuuta 2013

Tuesday

 Hola,

Vastahan oli viikonloppu ja nyt on jo tiistai. Tää aika menee pelottavan nopeasti. Juurihan mä postasin teille mun viikonlopusta ja kuinka kivaa mulla oli. Nyt mulla on kaikkea muuta ku kivaa. Mulla on jäätävä läjä koulutehtäviä, mitkä pitäs hoitaa pois alta. Puhumattakaan tenteistä. Stressi. 



Oon huolestunut mun rahan käytöstä. Mihin ihmeeseen mun kaikki rahat katoaa? Täytyy alkaa pitää jonkinlaista kirjaa menoista. Ei tää voi mennä näin, että elelen kuin prinsessa alkukuun ja ikäänkuin rotta loppukuun. 

Mulla on myös ollut tänään selkeästi tällainen pohdiskelu päivä. Kaikki tää pohdiskelu alkoi, kun tämä herrasmies, josta postasin viimeeksi kertoi, että muuttaa _ehkä_ ensi vuodesta Helsinkiin, joka ei ole todellakaan kaukana Vantaasta. En tiedä onko musta tullut vaativa vai mikä, mutta en tiedä jaksanko mä sahaa Vantaa-Helsinki väliä niin usein. Mietin itsekkin, että kävinhä mä usein Vantaallakin kun asuin vielä Lahdessa. En tiedä sitten mistä nää ajatukset kumpuaa. Ehkä musta on tullut vanha? Tai sitten en todellakaan tiedä mitä mä haluan elämältä. 

Mua myös harmittaa suunnattomasti se, että en voi kirjoittaa tänne kaikkea mitä haluaisin. En vielä. Mun täytyy ensin tutkailla tätä asiaa, ennen kuin haluan siitä puhua julkisesti. Jopa mä oon oppinut, että kaikkea ei välttämättä tänne kirjoittaa. Vaikkakin aika paljon kerron teille. Tänään itseasiassa mulle sanottiin, että oon harvinaisen herkkä että avoin ihminen. Tietenkin karjahdin mitä tuolla herkkyydellä tarkoitettiin. Enhä mä halua, että ihmiset pitää mua jonain itkupillinä. Niin tämä herkkyys oli kuulemma sitä, että mä en pidä suojamuureja korkealla ja annan muille ihmisille paljon itsestäni ja päästän ne mun "sieluun". Se kuulosti aika oudolta, mutta jollain tavalla mä dikkasin tosta. Se oli ehkä erikoisin kohteliaisuus minkä oon vähään aikaa kuullu. 

Lopuksi mainittakoon, että en ole kihloissa/naimisissa, vaikka sormukset sattuvat olemaan siinä sormessa. Mä en ikinä muista kummassa sormessa niide sormuksie pitää olla ja kummassa ei todellakaan - ainakaan mun tapauksessa. Vahinko kävi. Ups.

Nyt Taina jatkaa kokeisiin lukua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti