perjantai 1. marraskuuta 2013

Friday

Perjantai, ah. Tätä päivää ollaan odotettu ties kuinka kauan. Ainaki viikon! 
Tänään oli koulussa 4h ravitsemusta ja 4h työpajaa, missä harjoittelimme vauvojen käsittelyä. Perjantai ja iltapäivä.. Lasten hoitoa? Oh my. Oli aamulla vaikeuksia pitää motivaatiota yllä ja kuunnella ravitsemuksesta, vaikkakin aihe oli mielenkiintoinen. Ehkä mun aamu motivaatio-ongelmat johtuivat siitä, että päätin aamulla etten jaksa kiirehtiä mihinkään. Heräsin kyllä ajoissa, jopa klo 07.00 TISKAAMAAN! Tiskit hoidettuani päätin keittää kahvit ja nauttia aamupalaksi puuroa. Huomasin kyllä, että kello oli siinä kohtaa jo 0750 ja mun pitäis lähtee kouluun tasalta kävelemään. En jaksanut hotkia, vaan otin hetken itselleni. Oon sitä mieltä, että jos aamulla juoksee ja säntäilee paikasta paikkaan, niin sillä saattaa pilata koko päivän. Joten söin rauhassa ja nautin kahvini. Vasta sen jälkeen lähdin kouluun. Lienee sanomattakin selvää, etten ehtinyt ihan ajoissa luennolle? :)





Siis oikeasti.. Meidän piti kylvettää nukkeja, pukea, vaihtaa vaippaa, mittailla painoa, pituutta ja lista jatkuu.. Olin ehkä liiankin perjantai tunnelmissa, mutta niin oli osa muukin luokkalaisista! Onneks. Ja onneks tossa meiä ryhmässä ei ollu ketään äitiä, koska en usko heidän huumorintaju olisi kestänyt meitä.. :)


Alunperin mun piti tänään mennä yhe friidun kanssa leffaan ja siitä jatkaa iltaa kosteissa merkeissä, mutta nti on flunssassa :( Luulenpa, että nti halusi mielummin viettää aikaa uuden heilansa kanssa ;> Ei siinä, saaha sitä heilastella. Ainoo, et mulle tuli paniikki. Perjantai - ei pläänejä. Keksinpäs rakkaan serkkuni, Jasminin. Äkkii koodii ja seuraavaks oltiinki jo sovittu, että vietetään iltaa mun luona. Mahtavaa. Alun alkaen joo mun piti lähtee Lahteen tänään kinkereihin, mutta en viitti laittaa koodia tälle herrasmiehelle, kun ei siitä oo kuulunut mitään viikkoon. Ois liian kuumottamista mun mielestä? Jos tää hrra kaipailee mun seuraa, niin eiköhän se pistä koodia. 

Ja ennen kun tää tsirpuloiden ilta pääsee alkamaan, niin mun pitäisi kokkailla kotona ja ootella muutamia vieraita keiden kanssa saan nauttia illallista. Koko päivä siis taas buukattu täyteen. Tavallista meikäläistä. Mut tää on mun yks suurimpii ongelmii. Aikataulutan liikaa mun menoja, että joudun toisinaan ongelmiin sen takia. Huono tapa.

Mä oon muuten jäänyt ihan koukkuun Sannin uuteen kipaleeseen " Me ei olla enää me " 
Ootteko kuunnellu tätä kipaletta aiemmin? Mä renkutan tätä nykysi päivittäin. En sanojen takia, vaikka eihä niissä mitään vikaa ole. Jotenkin tää vaa iskee. Naapurit varmaan on jo kyllästyny ko koko aja soi sama kipale, sryy siis! :D

Huomenna olis tarkoitus suunnistaa Hifimessuille. Varmaan tässä kohtaa osa saattaa miettiä, että mitä helvettiä mä siel teen. Jaa, no voisin tutkailla itselleni uusia kajareita. Olinha mä siel toissavuonnakin. Silloin sain hyvän tarjouksen KEF;n kajareista, mitkä myöhemmin ostettiin. Siitäkin on muistaakseni postaus. Mutta mulla tosiaan ei ole minkäänlaisia kajareita atm. Toki saisin lainaksi nämä vanhat, mutta kuka uskaltaa lainata yli 1t kajarit?!


Ps. Tässä teille vielä ihana video koulusta <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti