perjantai 8. marraskuuta 2013

Kuuma ja polttava peruna


Ensimmäinen tentti ohi ja nyt mun pitäisi kiltisti kaivaa kaapista seuraavaa kirjaa esille. Oh my.. Onneksi tentti onkin ryhmätentti, eikä yksilö, niin kuin aluksi oli puhetta. Eihän helv. kenelläkään ole aikaa lukea jäätävän kokosia kirjoja alusta loppuun. Ei ainakaan mulla.

Tää viikko ei oo muutenkaan mennyt niin ko suunnittelin. Esimerkiksi keskiviikkona ajattelin tehdä hyvää sisäfilettä uunissa perunoiden kera. Siirsin vuokaa hieman, missä tää paisti oli. Herrajestas. Se saatanan leivinpaperi oli yht'äkkiä ilmiliekeissä! Muistaakseni oon maininnut täällä, että jos mä jotain pelkään, niin se on tulipaloja. Siis mä jäädyin ja menin paniikkiin. Epätoivoisesti koitin puhallella liekkejä, kun sain laitettua tämän palavan vuoan uunin päälle. Ei auta, ylläri sinänsä. Pahensin vaan tilannetta, kiva.. Lopulta päätin vain tuijottaa tätä vuokaa. Pakkohan sen on jossai vaiheessa sammua? Noh, lopulta se sammukin. Tuijotin silti erittäin tiiviisti vuokaa pitkään, ennen kuin tein mitään. Mistä asti leivinpaperit on ollu noin tulenarkaa? En kyl hetkeen tee uuniruokia..

Eikä tuo eilinenkään mennyt niin kuin piti.. Mulla oli koulussa kiljuva nälkä ja ootin innolla, että päästiin luennolta safkikselle. Otin ruokaa, mistä aattelin dikkaavani. Maksoin ja menin kavereitte pöytään. Ei muuta ko haarukallinen ihanaa ruokaa suuhun ja.. Hyi helvetti. Mä otin jotain kalakastiketta. Oksennus. Taina järsi ruoaksi leipää ja vettä. Vitutus? 10+. Ensi kerralla tarkistan moneen otteeseen mistä otan ruokaa!

Kävin myös tänään vanhemmillani pitkästä aikaa. En viitsi silloin kauheasti kylästellä kun on tenttejä tulossa, vaan haluan lukea rauhassa. Hyvä että sain kahvini pöytään ja perseen penkkiin, niin jo alko kuumotus. On se kivaa olla niin ihana ihminen, että muut ihmiset pohtii mitä mä teen ja kenen kanssa meen :) En usko, että sain heidän tiedonjanoa tyrehtymään, mutta ainakin se riitti hetkeksi. I hope so?

Perjantai ja mitä mä aion tänään? Voin kertoa, ettei nollaaminen ole suunnitelmissa, vaan erikoisempaa! Aion mennä yönäytökseen tsiigaamaan leffaa! Ennen tätä drinksuille. Ihan mahtavaa ja mielenkiintoinen marssijärjestys. En ookkaa ennen kokeillut tätä näin päin, joten pakkohan se on testata miten toimii. :)

Nyt mä aion nauttia tän ihanan kylmän heinekenin ja rentoutua. Ah, tätä mä oon tarvinnut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti