maanantai 11. marraskuuta 2013

Maanantai - argh

Miks viikonloput katoaa aina liian nopeasti? Mä en tajuu.. Tänä aamunaki väsytti niin paljon, etten meinannut saada itseäni ylös sängystä.

Noh, mun piti eilen kirjotella tänne, mutta se jäi. Oli taas liikaa tekemistä. Eli hyvää iskäpvää vähäse myöhässä.

Itselläni päivä kului siihen, että kävin syömässä vanhemmillani, jonka jälkeen käytiin isovanhemmilla. Ei ookkaa hetkeen ollut niin hauskaa kahvipöydässä kuin eilen. Katjalla oli meinaan suhteellisen hyvä darra ja kärsi siitä. Muutaman kerran nti kävi purjoomassa ennen ku ees päästii lähtee isovanhemmille. Mielenkiinnolla seurattii broidin kanssa Katjan ateriointia. Millonkoha kakku tulee ylös - idealla. Valitettavasti odotettiin turhaan..

Ainiin, se yönäytös oli ihan mukavaa vaihtelua, mutta ei meitsi uskaltanut ottaa ko yhen drinksun enne leffaa. En halunnut riskeerata sitä, että tulisi edea nousuhumalaa. Plus Teerenpeli oli ihan täynnä. Se on kuulemma "parempien ihmisten paikka". Mitähä helvettiä mä siinä tapauksessa tein siel?


Ylihuomenna olis jälleen tenttiä, ja sen jälkeen mun elämä palautuu hetkeksi normaaliksi. Ei tartte olla nenä kiinni kirjoissa. Mutta mun pitäs päättää tänään mihin haluan työharjoitteluun, apua. Tänään illalla meinaan aukeaa eräät nettisivustot, josta meidän olisi tarkoitus varata mieleiset harjoittelupaikat. Taina on siis koko illan koneella kiljumassa, kun mikään ei mene niin kuin pitäisi..

Nyt jatkan luentoa, aamun avautumiset on suoritettu. Onnea maanantain kestoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti