tiistai 12. maaliskuuta 2013

One down two to go


Yksi tentti takana, jes. En ookkaa ikin enne panostanut kokeessa noin paljoa, tai vastannut niin pitkästi kysymyksiin. Kauhea stressi oli muistinko kaikki asiat kirjoittaa ylös. Ennen koetta muutama luokkalainen puhui termistöstä mistä mulla ei ollut hajuakaan. En ollu eilen lukenut muuta kuin kirjaa ja samoin tänä aamua. Itseasiassa heräsin tänään kuudelta aamulla lukemaan. MINÄ ! Mulle tuottaa tuskaa herääminen enne klo 0900..  Anyway, kauhistutti meneekö tää koe ny päi helvettii se termistön takia. Onneksi niitä ei kysytty ! Jes.



Rupes tänään kaupassa v*tuttaa kuinka paljo mulla on kortteja lompakossa. Aina otan väärän kortin tai oikea kortti on jumissa jossain ja sitä saa hetken repii irti ennen kuin arvon kortti suostuu käytettäväksi.. 26 korttia oli mun lompakossa ! Ei tarvii varmaa sanoa, että ei oo enää ? 10 korttia lähti menee. 




Koulun jälkee kävin moikkaamassa vanhempiani sekä sisaruksiani. Unohtamatta koiruuksia ! Nyt ollaan kotona ja voisin mennä tekemään ruokaa ja alkaa harjoittelemaan matikkaa, se onkin seuraava koe.

Palataan taas !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti