tiistai 26. maaliskuuta 2013

Nostetaan kissa pöydälle

Heipsan,

Nyt on muutama koe jälleen kerran takana ja paaljon kokeita yhä edessä.. Mutta stressi alkaa helpottamaan ! (Ehkä ?) Töitä on enempi tehty ja nyt oon alkanut pohtimaan oikeasti mun ruokavaliota ja liikkumisia.. Ennen kun oli säännöllisessä 3-vuorotyössä ei oikein pystynyt harrastamaan juuri muuta kuin kuntosalia ja sekin jäi aika vähälle. Entä nyt kun oon koulussa ja teen 50% työlistaa ? Eli nyt alkaa Tainan kuntokuuri ! Kävin tänään Vidassa hakemassa ryhmäliikuntatunti kalenterin ja laittelin tunteja ylös omaan kalenteriini. Sielhä on mahtavia tunteja tarjolla joista mä oon maksanu ties kuinka kauan ! Täst lähtien Taina käy joka keskiviikko mm. Rvp;ssa ! ( = Reisi, vatsa ja pakara treeni ) Kalenteriin tuli toki muitakin tunteja kuin tuo rvp, mutta eniten odotan innolla tuota :) Eli tarkoitus olis VÄH. 3x / vko käydä ryhmäliikuntatunneilla plus perussalitunnit päälle. Tästä tää lähtee.





Muistatteko kun olen aikaisemmin kirjoittanut smy;stä ? (klikkaa TÄSTÄ päästäksesi ed. smy postaukseen) Pitkään mietin osallistuisinko tulevaisuudessa enää kys. toimintaan, koska paketistahan voi tulla aivan mitä vain ! Noh, silti lähdin mukaan.. En kerro mitä itse ostin, koska en tiedä lukeeko muumihöpsöt tätä blogia ja enhän minä olisi silloin enää salainen muumiystävä, enhän ? Joka tapauksessa, sain tänään pakettini postista ja paketissa oli seuraavia juttuja

* Muumipappalautanen <3 !
* Muumi tiskirätti
* Muumi tarroja / postikortteja
* Rannekoru
* Haisuli pinssi

Oli taas mukava paketti ( eikä onneksi ollu kasaa herkkuja.. ) ja ehkä tulevaisuudessakin uskallan osallistua smy:n toimintaan ! Kiitos siis sinulle smy ihanasta paketista <3

Nyt katoan jälleen kerran nukkumaan. Hyviä öitä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti