sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Aurinkolasit ?

 Heipsan taas !

Ensimmäisenä kysynkin teiltä arvoisat lukijani, että onko teillä aurinkolasit tulevalle kesälle ? Nyt olisi meinaan mahdollisuus ostaa uudet öögat kesäksi ! Mikäli löytyy kiinnostusta niin kommentoi ja jätä yhteystietosi.





























Elikkä nuo aurinko lasit, joiden kuvat ovat ylhäällä ovat myynnissä toistaiseksi. Kannattaa olla nopea, sillä uskon että nämä menee nopeasti.

Ostinpa muuten itsellenikin uudet öögat ! Koska en osaa valita ostin 3kpl... Ha !



Mun arskat <3




Mitäs muuta mun elämään ? Kokeita, ylläri sinänsä.. Töitäkin on nyt tässä tehty ja huomennakin olisi aamuvuoroa. Apua, en ees muista milloin viimeeksi oon ollut ARKIAAMUVUOROSSA ! Nehä on iha hirveitä ! Ja vielä MAANANTAI ! Mä tuun huomen niin kuolee.. 


Noh, jos mennään positiivisempiin juttuihin, niin käytiin tänään Katjan kanssa Pirilän kukkatalossa shoppailemassa. Mun mukaa tarttui jälleen kerran kivoja kasveja. ( Mua ei saa tämän kuluvan kk aikana päästää enää sinne ! )



Rikun kaveri vietti meillä vkl, joten kitaran kielet ovat kuluneet aika hyvin tämän viikolopun aikana.. Ja hei, tiedättekö mikä päivä tänään on ! Noh, tänään on se päivä, jolloin PITÄISI pikkunoitien kierrellä pitkin kyliä ja virpoa. Meikä oli ostanu kasan suklaata, että saisin hienoja oksia olohuoneeseen. Arvatkaa kuinka monta oksaa sain ? 0 !!! Yksikään v*tun noita ei soittanut ovikelloa ! Ensimmäistä kertaa jätin ovikellon paikoilleen ja olin vielä kotona vastaanottamassa pikkunoitia, niin perkele ei niitä pikkunoitia näy missään.. Kiitos teidän noidat mä lihoon 10000kiloa. Ei, mä lähden itse virpomaan noilla helvetin suklailla huomenna " Virvon varvon, suklaa sulle, oksa mulle " - periaatteella. Kuinkaha monta oksaa saan virvottua tuolla tekniikalla ? 
Ens vuonna se ovikello lähtee irti enkä tasan oo himassa odottamassa uusia pettymyksiä pärkele.


Nyt on tarpeeksi avauduttu, joten lähden tyytyväisenä nukkumaan. Öitä !






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti