keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Joihinkin asioihin ei vaan voi kyllästyä

vanha kuva
Huomenna olisi tämän viikon viimeiset kokeet, mutta ei hätää ! Mulla on joka viikko kokeita aina toukokuuhun saakka. Eli ei tarvitse pelätä, että multa loppuisi lukemiset.

En aio kyllästyttää teitä tänään sen enempää mun koestresseillä, vaan halusin jakaa kanssanne jekun jonka tein eilen Rikulle. :) Elikkä siis;

Riku oli menossa ruokakauppaan ja minä taasen käymään vanhemmillani. Juttelimme puhelimessa kun ajelimme omia autojamme ja keskustelimme mitä ruokakaupasta pitäisi tuoda. Yht'äkkiä sain idean.. Olin aivan ruokakaupan vieressä kun Riku oli jo shoppailemassa sielä. Taina ajoi kaupan parkkikselle, kipitti salaa Rikun autoon ja siirsi sen auton vara-avaimilla, joita kannan aina mukana toiselle puolella parkkialuetta. Sitten piti vain siirtää oma auto paikkaan, josta näkisin seuraavan esityksen kun hra tulee kaupasta..

Riku kun tuli kaupasta ulos, hän pyöri ympäriinsä parkkipaikkaa missä auto OLI. Hetken aikaa pälyili muualla ja kierteli parkkipaikkoja, mutta suhteellisen nopeasti löysi autonsa. Pelkäsin, että jään kiinni koska en voinut lopettaa huutonaurua autossa. Välillä jouduin tukkimaan turpani käsillä ettei Riku kuule mua. Hra kyllä tajusi että meikä oli asialla kun laittoi tekstiviestiä "Hehe. Pelästyin"

                                                                       I <3 Jekut

Kyllä vanhemmillani sekä sisaruksillanikin oli hauskaa kun kerroin miksi tulin myöhässä kylään kun selitin, että tää jekku oli nähtävä. Paras oli kun fatsi yritti olla ettei muka kuuntelisi meitä, mutta huomasin fatsin hihittelevän jekulleni.

Jos johonkin ei voi kyllästyä, niin se on ehdottomasti jekuttelu ! Mä niin rakastan sitä, että saan uunotettuu jotakuta huolella. Haha

Oon vaan paras jekuttaja, ikinä.

.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti