tiistai 10. syyskuuta 2013

Junatunnelmia

Huomenta vaan kaikille!

Meitsi on jo junassa, nokka kohti koulua. Kerranki ehdin tahan junaan! Viime viikolla myohastyin meinaan minuutilla.. Siksi laitoinki tarkkaan mieleeni monelta juna oikee lahtee aamusin, kun ei nak. samaa aikaa kuin paivalla. Noh, viime viikolla juna lahti klo 07.13, tanaan? 07.11! Koko ajan vaan aikastuu, mita helvettia? Taytyy nakojaa kattoo joka aamu netist monelt juna lahtee ettei tartte arpoo. Mua selkeesti stressaa tuleva muutto, koska naan siita unia. Mun unes muutin vaaraan asuntoon ja suoritin ohessa mun vanhan asunnon tyhjennysta. Arvasitte varmaankin, kun sanon etten tosiaankaan saanut nukuttua kunnolla, vaan herailin parin tunnin valein. Mahtavaa, tasta nukkumisesta alkaa tulla mulle ongelma. Joko en saa mentya nukkumaan ajoissa, tai jumitun broidinkaa juttelee. Eilen tapahtui tama jalkimmainen. Ja joka aamu lupaan itellenin "Taina, tanaan mennaan nukkumaan ajoissa!" Iha turhia lupauksia..

Ainiin, revin eilen mu ripsienpidennykset helvettiin. Miks? Mun ripset ei enaa kestany, jouduin huollattaa joka viikko ja sekaan ei enaa riittanyt. Joten, ripset pois. Nyt onki olo kuin " kalalla ", kun ei oo ripsii :(

Muutta nyt jatkan tata jannaa junamatkaa. Nahdaan taas!

Ps. Kuinka sanoa junassa vierustoverillesi etta hammasharja tahnoineen olis kova sana? Kaad, help me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti