perjantai 6. syyskuuta 2013

Hakusanoja

Pitihän munkin tälläinen tehdä, joten olkaapa hyvät:

Jasmin Lähinen
Wtf ? Ketä on yritetty etsiä ? Ja enemmän mua kiinnostaa, miksi google haulla löytyy mun blogista kuvia?? Mun oli pakko tsekkaa postaukset mitkä löyty tolla nimellä ja en edelleenkään ymmärrä..

Gorgonzola pihvi
Kai mä oon jotain pihveist kirjotellut, mut silti hieman mietityttää tää.. Ja tosiaan, täält ei oikee löydy reseptejä, muah.

Ulkokäyttöön sopivat verhoniput
Tota joo.. Tietääkseni tällaista en ole kirjoittanut. Nipsuista on saattanut olla mainintaa, mutta.. Toivottavasti hakija sai mitä halusi!

Cachorro pastor de ovelhas
Mun piti iha googlaa tää, että mitä helvettiä tää tarkottaa. Kyllä, oon puhunu koirista. :D

Mun piti broidin kaa muuttaa, mutta..
Mutta mitä? :o Kerro heti!

Käsi paskana
Kenen käsi? Woot?

Melina Leotta
Hauskaa, että Meltsun kautta tännekki on päädytty :D

Vanhemman konstaapelin blogi
Sry, et tainnut saada mitä halusit :(

Lasten sängyn patja
No eipä tainnut täältä sitä patjaa löytyä, pahoitteluni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti