torstai 22. marraskuuta 2012

Maybe it's a time show my face


Ei enää kirjoituksia anonyyminä, ei ei.. Oon todennut, että ne blogit on parhaimpia, missä blogin kirjoittaja jakaa enemmän itsestään. Kokeilen samaa. Toisaalta, on myös mukavaa kirjoittaa ettei tarvitse miettiä niin paljoa että ei kai tästä tunnisteta mua.


Kuvan myötä voinen kertoa siis itsestäni enemmän.. Olen 23vuotias nainen Vantaalta, tottelen nimeä Taina. Lempiasioitani ovat ystävieni kanssa oleilu, muumeilu (ainakin tällä hetkellä), asuntojen stalkkus. ( Siis mä voisin puhua erilaista asunnoista tunti tolkulla! ), kuntosalilla raivon purkaminen jne.

Asioista josta en niin kovasti tykkää; valehtelu, laiskuus ( ymmärrän, että JOSKUS laiskottaa, mutta se ettei saa ikinä asioita aikaseks... ), tietokonepeleistä jatkuva mussuttaminen jne. Tätä listaa on jostain kumman syystä paljon helpompi väsätä.

Jos multa kysyttäisiin mitkä olisivat 2 asiaa mitä ottaisit mukaan autiollesaarelle, niin ottaisin ehdottomasti puhelimeni sekä raahaisin vaikka väkisin Rikun mukaan. ( Eli avosiippani, eiks ookki ihq ) Luonnollisesti vaatisin kyllä puhelimeeni jonkilaisen úúber akun joka ei koskaan loppuisi.

En muuten ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pidä jumpsuiteista / haalereista tai miksi ikinä niitä tahtoo sanoa.. Yövuoroihin kun menen vakiovaatteeni on joku haalareistani (omistan 3kpl:)) Kyllä niitä katseita saa ihmisiltä! Esim. lopetin valvonnan viime ti, niin yksi kollegani NAUROI mun haalarille! " Ai sulla on useampi unihaalari.. " Oli kumminki vaa kateellinen ko meikä kehtaa kulkea näissä haalareissa vaik missä! ( Okei, stadiin en kyl menis haalari pääl :D )

Taina kuittaa ja lähtee tekemään jotain hetkeksi ennen kuin aloitamme Riksan kanssa elokuvaa! C u later!

Ps. Melina, voit huokaista helpotuksesta. Se stalkkeri oon vaan mä :)

2 kommenttia: