perjantai 30. elokuuta 2013

Hyvästi vanha elämä

Otsikko saattaa sanoa jotain jo osalle. Tänään hetki sitten luovutettiin vanhan asunnon avaimet. Jumalauta, luulin ettei tää päivä tuu ikinä!

Eilen Riku muutti pois asunnosta ja mä meinasin repii sen pään irti. Mikään ei mennyt niin kuin oltiin sovittu. Aluksi oltii sovittu, että hän muuttaa vkl;n aikana. Noh, ei ollut aikaa. Maanantaina ei ollut myöskään aikaa. Tiistaina hrralta loppu kaikki pakkausmateriaalit kesken. Keskiviikkona mä olin menossa asunnolle hakee loput tavarat mitä siel oli ja menin illalla vähä siivoilemaan keittiötä. Jumalauta mikä kaatopaikka se oli! Meinas itku tulla, ku mietin mitä kaikkea keittiölle piti tehdä..

Oltiin sovittu, että torstai pyhitetään kokonaan siivoukselle. Mä meinaan alotin tiistaina töissä tekee yövuoroja. Eli mun viikko on ollut iha jäätävä. Töihin klo 20-7, töistä suoraan kouluun, koulusta suoraan vanhalle asunnolle tyhjäämään/siivoamaan. Tätä menoa jatkui eiliseen asti. Mä olin niin väsynyt niin henkisesti kuin fyysestikkin. Meillä on meinaa koulussa meneillään intensiivikurssi Farmakologiasta. Niin paljon tietoa lyhyessä ajassa. Sain pidettyä itseni hereillä juomalla suht paljon Batteryy ja muita kofeiinipitoisia juomia.

Noh, eilen Riku aloitti vasta muuttonsa ja hänellä oli luottomiehensä mukana auttamassa, Massi. Kahdestaan he muuttivat Rikun tavaroit, päätin itse lähteä pois jaloista. Ystävällisesti kyllä he toivat mu tsygän vanhast kämpäst mu vanhempie luokse, ettei mu tarttenu siin koomassa lähtee pyöräilemään sillä. Yhdessä vaiheessa sain viestiä, että Riku vie kaverinsa kanssa huonekaluja taloyhtiön roskakatoksen eteen. Soitin samantien ja kysyin mikä on homman nimi. Loppujen lopuksi Riku kertoi, että  halusi vain vittuilla naapureille jotka valittivat ettei sinne saa jättää huonekaluja. Vakuutti mulle, että kyllä he vievät huonekalut muualle. Kello oli n 21 kun sain tämän ihanan puhelun.. Rikun muutto oli kesken ja hänen kaverinsa halusi kotiin nukkumaan. Mä en voinut sille mitään, mutta mä räjähdin. Mä olin valvonut helvetin monta vuorokautta putkeen, en ollu nukkunut yhään ja MUN piti lähtee auttaa loppumuutossa. Jollen suostuisi, jäisi loput yksin mulle. Ihana kaveri, eikö? Joten pakkohan mun oli suostua. Olin kyl suunnitellut jo nukkumaanmenoa, mutta eih.. Odottelin tunnin, minkä hän sanoi viel menevän aikaa että hän tulisi hakemaan mut. Soitin tunnin kuluttua, hrra oli vielä Helsingissä ja oli juuri lähdössä ajamaan Vantaalle. Pieni raivokohtaus again. Lopulta Riku haki mut n klo 22.30 ja lähettiin viemään loppuja tavaroita pois. Takaisin vanhemmillani olin n klo 24. Olin iha kuollut. Riku ei tietenkään suostunut siivoamaan loppuja, ei ollut aikaa. Eli mulla oli tiedossa tänään aikainen herätys, että ehtisin siivoamaan asunnon kuntoon ennen avainten luovusta. Raivostuin taas, koska en päässyt kouluun luennoille, joille mun oli tarkoitus mennä.

Tänään mentiin Katjan kanssa siivoamaan asunto ja nyt se on kunnossa! Nyt on avaimet jätetty uudelle omistajalle ja mitä mä teen? Mä oon nyt takaisin Lahdessa ja nautin kuoharia. Mä oon niin ansainnut tän kuoharin <3



Nyt odottelen erästä ihmistä tänne, että päästään suunnittelemaan tämän illan ohjelmaa. Musta tuntuu, että tää on oikeasti mun uuden elämäni ensimmäinen päivä ja onhan tää! Mun ei tartte enää pitää mitään yhteyksii exääni ellen itse niin halua, mikään ei enää pakota. Mun ei tartte enää stressaa asunnon myyntii ja kinuu Rikulta vuokrarahoja. Miten hienolta elämä voikaan tuntua?

Otin muutaman piksin muistoksi entisestä asunnostani, missä vietin jonkin aikaa elämääni. Sitä vanhaa elämää. 

Keittiö <3 Tääl me vietettii ihania kinkereitä

Eteinen, ulko-oven edestä otettu piksi


Olohuone, tääl nautittiin musiikista yms. 

Nyt mä lähden nauttimaan mun kuoharin kanssa muualle hienoa, ihanaa ja jännittävää elämääni! Nähdään myöhemmin ;)

Ps. Mulle tarjottiin toista asuntoa Vantaalta ja mä hyväksyin sen. Taina palaa juurilleen. Uus asunto on iha sika hieno ja mikä parasta; se on mu koulun vieressä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti