tiistai 6. elokuuta 2013

Kauppojen hieromista

Heipsan lukijat,

Ajattelin riemastuttaa teitä ilouutisella! Eilen sattui meinaan kummia. Mun välittäjä soitti aamulla ja kertoi, että jotkut olisivat halukkaita tsekkaamaan mun asuntoa Vantaalla. En oikeen aluksi innostunut, koska vähä aika sitten mulle tehtiin oharit vaikka kyseessä olikin yksityisnäyttö. Siivosin siis aivan turhaan asunnon exälleni. Joten kerroin mielipiteeni välittäjälle tästä asiasta ja kysyin ovatko varmasti menossa katsomaan asuntoa. He halusivat kuulemma parin tunnin sisään mennä jo katsomaan asuntoa. Sovimme, että menkööt sinne kun halajavat, en lähtenyt turhaan taas Lahdesta Vantaalle siivoamaan asuntoa priimakuntoon. Näytön päätteeksi tuli puhelu, he tekijät tarjouksen. Mitä vittua.

Koko eilinen meni laskiessa oliko tarjous hyvä ja saisinko omani takaisin ja entäpä pääsisinkö voitolle? Loppujen lopuksi päädyin tänään siihen, että se asunto vaihtaa nyt omistajaa. Ihan liikaa oon stressannut sitä asuntoa. Eipähän tartte enää olla exän kanssa tekemisissä ainakaan asunnon puitteissa.

Onneksi hänkin suostuu muuttamaan nopealla vauhilla pois asunnosta, meinaan asunto vaihtaa omistajaa vielä tämän kuukauden aikana. Apua, sielähän on vielä ties kuinka paljon mun tavaraa! En oo ees ehtinyt koskea verkkokellariin, enkä kylläkään haluaisi.. Mun täytyy huomenna mennä tsekkailemaan vähän sitä tavaran paljoutta ennen mun iltavuoroa.

Mutta ette tiedäkkään miten helpottunut olo mulla on! Koulut jatkuu justiisa ja mä mietin mistä revin rahaa kahden huushollin ylläpitämiseen. Hu! Ei tartte enää miettiä :)

Nyt voin lähteä iloisella mielellä kohti työmaata. Aijai. Mukavaa tiistaita itse kullekkin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti