maanantai 26. elokuuta 2013

Weekendit

Tätä ootte varmaankin jo odotellut. Mun aikataulut kusee niin pahasti, että nyt on pakko ottaa härkää sarvista.. 



Elikkäs siis, matka alkoi kun lähdin Lahesta Jaanun luo Helsinkiin, missä nämä ihanat festarit olivat. Olin aivan liian ajoissa, joten jouduin tappamaan aikaa pyörimällä pitkin Helsinkiä, noh tulipahan vaihdettua ranneke aikaisemmin

Kävin ostamassa viunakset ja blandikset, olinhan oppinut Puolassa, ettei julkisesti juoda, ei ainakaan festareilla omia juomia. Siispä tein kivat coctailit ja jäin odottamaan muita kanssajoraajiani.

Lopulta mimmit tulivat paikalle, ohjeet menivät näin
" Taina, ota mun koira, vie se pissalle. Me vaihdetaa vaatteet ja laitetaa ittemme kuntoo kymmenes minsas "

Taina siis lähti käyttämään doksuu pihalla ja mimmit oli melkein valmiita. Olivat jopa ehtineet keskittyä juomaan valkkarin tyhjäksi, ei huonosti ainakaan 30min sisää. Tästä voi meidän festarit alkaa.


Ensimmäisenä mentiin tietenkin tapittamaan mun ehdotonta suosikkia, Cheekkiä! aivan mahtaa settii. Mä olin niin taivaassa. Me kreisibailattii iha hulluna Cheekin tahtiin. Tosin mä olin ainoa, joka siitä sai eniten irti. Muut eivät niin perustaneet Cheekistä. Ihme tyyppejä.


Meillä oli myös suurta kriisiä festareide aikataulujen suhteen. Miten helvetissä me ehitään kaikkialle? Ja entäpä missä välissä ehdimme ylläpitämään mukavaa humalaa?

Jollain ilveellä oltiin melkein kaikkialla ja ihan "mukavassa" humalassa. Hukkasin ainoastaan kerran mu kaverit ku bongasin toisen kaverin. Loppujen lopuks löysin mun känniääliökaverit <3


Tiedättekö mikä on festareilla ihanaa ? Festarit ovat täynnä samanhenkisiä ihmisiä kuin sä. he dikkaavat samanlaisesta musiikista ja haluavat vain nauttia tilanteesta.

Ensimmäisen illan päätyttyä lähdettiin Jaanun kämpän kautta Namuun. Ikin ollutkaa sielä, kuulemma joku baari. Olin messissä.

Eihä me tietenkää mitää vaatteita vaihdettu, me mentii vaa kiskoo viinaa Jaanulle ja matka jatku. Kuinka paljon mua hävettikää ku päästii baarii sisää!
Astuttiin hissistä ulos ja päästiin baariin.. Voi v*ttu, kaikilla on juhlavaatteet päällä, oli coctailmekkoja, pukuja yms. Mitä mulla ja Jaanulla oli? No ne helvetin kuraset ja mutaset festarivaatteet (toppi,shortsit) Katri oli siisteis vaatteis, oltii Jaanunkaa "skidisti" kateellisia.. 

Päätettiin, että ei anneta vaatteiden häiritä, me tultii pitää hauskaa!
Loppujen lopuks, ei me juuri yksin oltu. Tanssittii oikeastaa n 3-4h putkeen baarissa ja lähdettiin tyytyväisinä humalassa Jaanulle. Onnistunut keissi, joka ei maksanut kuin pääsymaksun sisään.


Seuraavana aamuna Jaanu herätti helvetin aikasin "KOHTA ALKAA KARRIKOIRA! " Jaa, se ties aamupalaksi siis jonkinlaista paukkua, emmä muute pääse ylös. Ja sitten taas mentiikin ja lujaa. Ulkona sato vettä, eikä mulla ollut pitkähihasta ees messissä. Mä luulin, että Suomessa olis OIKEA kesä ilman vettä, vitut. Onneks sain yhe rotsin niskaani, etten kuollut sentään tuolla.


Arvatkaa hukkasinko mu kaverit ? Kyllä. Arvatkaa löysinkö niitä ? No en. Istuin toisen päivän melkeinpä kokonaan pikkuserkkuni Jonin kanssa. Iha mahtava meno oli! Enkä oo ennen pistänyt merkille, että täähä hrra osaa juoda! Meitsi ku kävi hakee kiltisti yhtä lonkeroo, herra haki 3. Mä ku join ensimmäistä, Joni kysyy haetaanko jo lisää ku oli juonut jo kaikki. Ei varmaan tartte sanoo, että ku meno oli tällästä, niin ei todellakaan lähetty selvinpäin?


Ainoo paska homma täs humalassa oli se, että arvatkaa hukattiinko me toisemmekin ? KYLLÄ! Järkkärit tuli ilmottaa, että ny o festarit ohi. Noustii pöydästä ylös ja oho. Joni hävis. Pyörin pitki festarialuetta ympäri, en löytänyt. Menin portin luo ja ootin n. 30min. Ei näy vieläkään. Hrralla oli akku loppunut ja niin oli multakin jo siinä kohtaa. Enkä muistanut edes, miten Jaanulle käveltiin. ( Jaanult käveli festareille n 10-15min ) Joten ryhdyin lampaana seuraamaan muita ihmisiä ja jollain ilveellä löysin tieni Jaanulle. Voi sitä ilonpäivää ko näin tytöt kämpillä! Paska homma oli vaan se, että mimmit puki päällensä ulkovaatteita ja ilmottivat menevänsä poikkiksillensa yöksi. Mahtavaa, meitsi oli Sörkässä ja mut oltii feidaamassa. En suostunut masentumaan tästä, kuten moni luultavasti olisi vaan vaihdoin vaatteet ja lähdin haahuilemaan pitkin keskustaa. Mun oli tarkotus mennä baariin, mutta juutuin suustani kiinni joidenki äijien kanssa. Seuraavaksi tajusin, että kello oli jo niin paljon, että baarit o menny jo kii. Onneks mulla oli ollut mukana paljon matkaevästä ettei tarttenut odottaa laskuhumalaa.


Sen verran haluan kertoa Calvinista, että mikä helvetin idea on laittaa PÄÄESIINTYJÄ TELTTAAN?! Ilman Jaanun määrätietosuutta oltais missattu koko keikka. Jaanu ei suostunut hyväksymään, ettei sinne telttaa mahdu. Me ängettiin ittemme väkisin sinne. Apua. Se oli K A U H E E T A ! Se ihmismassa.. Hyh..

.
Tiivistettynä festarit;

Suuri humala, paljon ihmisiä, helvetin hyvä meno. Niistä oli Weekendit tehty <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti