tiistai 21. lokakuuta 2014

Työharjoittelua ja hiuksien repimistä.

Paljon on ehtinyt tapahtumaan. Oon repinyt hiuksia ja manannut mun harjottelupaikan muutamaan otteeseen maailman alimpaan helvettiin ja toisaalta, kuten tänään olen viihtynyt siellä. Tänään sain ekaa kertaa ottaa elämässäni muun muassa verinäytteen! 


Kyllä sieltä tosin aina mielellään lähtee, varsinkin kun on näitä 12h päiviä. Onneksemme ei oo tarvinnut olla kertaakaan niin pitkää, on meinaa sen verran stressaavaa yrittää oppia vieraalla kielellä ja keskittyminen on aivan eri luokkaa, kuin mitä se olis Suomessa. Huhhu. Tänään oltiin töissä 10 tuntia, kunnes tuumattiin, ettei pää enää kestä.




10 päivää. Mihin ihmeeseen ne on kadonnut? Aika menee täällä sika nopeesti. Esimerkiksi ylihuomenna mun äiti, sisko ja veli tulee tänne. Vastahan me keskusteltiin niiden tulosta tänne, vielä kun mäkin olin Suomessa. Siinä tuttuu tapaan jauhettiin paskaa vanhempien sohvalla, kunnes äiti päätti, ettei kestä olla erossa musta (tiän, oon helvetin ihana) noin viittä kuukautta. Tiedän että kuukausina tuo määrä saattaa särähtää korvaan, mutta ei se loppujen lopuksi ole kovin pitkä aika. Nykin oon ollu poissa kaksi kuukautta ja mulla ei oo yhtään koti-ikävä. Päin vastoin, vituttaa ajatuskin, että joudun sinne vielä palaamaan. Ehkä pidemmän ajan päästä saatan muuttaa mieleni, ei voi tietää. Tällä hetkellä mulla ei oo Suomessa juuri mitään muuta kuin mun pöllö jänis ja tietty kamut. Mutta nytkin osa on tulossa tänne, joten mikäs tässä. 


Täällä me ollaan Jaanun kanssa nautittu upeista keleistä, aurinkoa ja lämpöä on riittänyt. Ollaan muistettu muistuttaa muitaki meiä kamuja facebookin välityksellä tästä riemustamme :) 


No kyllähän me käytiin niillä kaljafestareilla ja maisteltiin erilaisia kaljoja. Tilattiin yhdet Korsotkin (kaljan nimi täällä) ja täytyy sanoo, että kyllä Korso maistuu helvetin pahalta! En tasan juo sitä enää, käyn ennemmin pyörähtää siel :D (Korso on siis Vantaalla gangstamotherfuckercity)









Ja tietty festareiden jälkeen lähdettiin tanssijaisiin. Ylläolevassa kuvassa ollaa muuten vakavia, koska noissa tuopeissa on Korsot.. Huhhu. 

Tanssijaiset pidettiin "hienosto" baarissa, ei paljoa muistikuvia. Kämppikseni, ihanat ja rakkaat sellaiset juottivat mut niin humalaan, että kiitoksia vaan. Vodkaa vedettiin kaksin käsin. Upeaa. Onneks ehin laittaa itteni ees ihmisen näköseks.. :D







Edellisenä viikonloppuna olikin Uvbileet. Ideana käyttää Uvmaaleja ja maalaa naamas ja nauttia bileistä. Ylläri sinänsä, että hukkasin kaikki jo heti kun mentiin baariin sisään. Siis tää on niin normaalia mulle jo, etten jaksa ees välittää, eikä oikeestaa nekään jotka mun kanssa käy paljoa pihalla. Kuittia tulee kyllä asiasta aina jälkikäteen, jostain syystä. 

Tutustuin upeisiin ihmisiin ja jorasin muiden kanssa. Annoin muiden maalaa mun kasvot ja kädet. Valitettavasti en saanut piksii käsistä, unohtu. Oli liian kivaa, kai? :D




Tämänä samana iltana päädyin viereiseen baariin, jostain syystä, joka ei oo viel valjennut mullekkaan ja tutustuin jälleen kerran upeisiin ihmisiin. Tää paikallinen ystävällisyys, mikä eritoten näkyy miehissä on aivan uskomatonta. Olin ehkä 500m päässä kotoa ja olin lähdössä kotiin, koska oli v*tun kylmä ja silti nää mun sankarit antoivat takkinsa mulle, että jäisin heidän kanssaan. Näiden sankareiden kanssa pidän yhä tänä päivänäkin yhteyttä (Ha, oha tästä jo hurjat 4 päivää) :D



Halusin ottaa teille muuten piksii sairaalaruoasta mitä täällä saa. Tämän eräinen keitto oli aika luxusta. Lihaa (joka oli muute pahaa) ja jotain porkkanamössöä. Elkää oikeesti valittako siis Suomessa mitä saatte sairaalassa ruoaksi. Päivälliseksi täällä saa sairaalassa sämpylän ja kinkkuviipaleen / majoneesia leipään.. Että joo. 

Tähän on hyvä lopettaa, mä lähen jatkamaan mun pyykinpesua. Tiutiu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti