tiistai 23. joulukuuta 2014

Hola

Terveisiä aurinkoisesta Mexicosta! Viikko takana ja en tiedä mitä sanoa. Aika tuntuu olevan pysähtynyt täällä. Minnekkään ei ole kiire. Saat olla ja nauttia. Ihana maa.




Oltiin ensimmäinen yö Cancunis, koska matka oli pitkä. Pitkälento oli mun ensimmäinen ja koetteli hieman mun uskoa.. Ei juuri tekemistä koneessa, paskoja leffoja, tai oot mahdollisesti nähny jo ne kaikki. 13h lento. Sitten vielä huomioidaan aikaero. Täällä eletään -7 tuntia. Suomessa kello oli 2330, täällä elettiin iltapäivää. Rytmin pikakääntö. Huhhu. Nyt ollaan tosin jo päästy mukaan paikalliseen aikaan ;)

Ensimmäisen yön jälkeen tultiin Islam Mujerekselle. Täällä meidän oli tarkoitus olla muistaakseni 2-3yötä. Noh.. Täällä yhä ollaan. Tänään tosin on lähtö Playa del carmeniib viettämään joulua.


Maisemat täällä on aivan uskomattomia! Mä olin jo muutaman päivän jälkeen valmis heittämään mun passin ja jäämään tänne ikuisiksi ajoiksi. Tosin, mulla on vielä keskeneräisiä asioita hoidettavana Suomessa että Unkarissa, siispä jos hoidetaan ne ensin :)


Ja hei, täällä muuten ruskettuu! Kahden päivän jälkeen olin jo sama tuttu katkarapu. Eli kyllä, paloin (taas) kaikkialta. Haha. Ja suojakerroinhan oli e +50..


Mä en oikein tiedä mitä teille voin tästä maasta sanoa. Viikko vasta takana ja mä oon ottanu täällä pääasiassa relaa. Elänyt hetkessä. Ehkä maisemien syytä?


Tää on niin erilaista elämää. Täydellistä sellaista. Pelkkä ajatus Suomeen palaamisesta nostattaa ahdistuksen tunteen. Ollaan puhuttu paljon tästä aiheesta reilaajien kanssa. Ihmiset edelleen painii samojen ongelmien parissa, mikään ei ole muuttunut, mutta koet itse olevasi muuttunut. Tää oikeastaan pelottaa mua. Aika paljon.


Onneks mulla on vielä kolme täydellistä viikkoa jäljellä. Tai oikeastaan kolme ja puoli.

Oon myös oppinut viikossa enemmän Espanjaa, kuin mitä opin kolmessa kuukaudessa Unkaria. Haha, aikamoista. Kertoo vissiin Unkarin kielen haastavuudesta, tai sitten siitä, että tää toinen kieli on enemmän mun makuun ;)


Hyvää joulua siis kaikille! Mä lähden rannalle ✌️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti