keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Apua, juhlamuki, missä olet?








Vuosi vaihtui, mahtavaa! Missä teidän uusvuos kului ja miten?
Meikäläisen sujui aikalailla kiltisti kotona, muutaman kaverin kanssa juomia nautiskellen. Unohtamatta joo pelejä. Mikähän siinä on, että erittäin usein me pelataan kreisi aliasta. Ootteko koskaan pelannut? Hauska peli, mutta mulla ei oo ikinä siinä tuuria. Se olen aina minä, joka joutuu menemään pöydän alle hengailemaan ja selittelemään mitä ihmeellisimpiä sanoja. Heh.. 

Ja hei, miten päätitte viime vuoden? Meikäläinen suuntasi Kin sushiin Järvenpäähän, parempaa vuoden päättämistä en heti keksikkään, koska sielä sushi on aivan taivaallista. Moni muukin oli päättänyt päättää ed. vuoden sushin merkeissä, koska paikka oli jälleen kerran aivan täynnä. Mutta, kukapa ei jonottaisi herkullisen ruoan takia?



Entäs nää kliseiset uudenvuoden lupaukset? Tuliko niitä luvattua? Meikäläinen "sortu" siihen, mutta en sellaisia, mitkä ovat vakiokauraa, kuten "mä aion laihduttaa", "terveellinen elämänäntapa", "röökin polttamine loppuu" jnejnejne.. Ei, mä lupasin itselleni, että aion rutistaa tämän puoli vuotta vielä koulussa, jonka jälkeen palkitsen itseni lähtemällä kunnon lomalle. Oon viettänyt kiukkupäiviä jonkin verran, kun mun pitäs nytkin makaa Meksikon rannoilla, nauttimassa ihanasta auringosta, mutta eih. Suunnitelmat kusi ja pahasti. Joten ensi kesänä Taina suuntaa lomalle, eikä tule heti takaisin.



Tiedättekö muuten mikä on naurettavaa ? Se, että jengi menee oikeesti maksamaan esim. 7€ kaakaosta waynescoffeessa/vastaavissa pakoissa, kun sitä voisi saada halvemmallakin. Tämäkin herkullinen kupillinen maksoi vain 3€. Tukehtukaa siis kaakaoihinne ;)


Tulipa muuten tässä viikonloppuna ostettua taivaallista naudan ulkofilettä. Taina joo ois halunnut mennä ravintolaan syömään ja nautiskelemaan, mut oikeesti.. Tiedättekö paljon se maksaa? Oon ottanut nimittäin itseäni niskasta kiinni ja pyrin vähentämään ulkonasyömisiä. Sinne meinaan mulla menee liikaa rahaa. 

Ja toi pihvi.. Omnom, siitä tuli taivaallista!



Ootte myös varmaan kuullut näistä kys. mukeista? Hehe, ei muute löydy mistään. Koitin eilen vähän katsella mistä löytyisi, enpä nähnyt kun tällaisia kylttejä ja toimitukset ovat myöhässä. Onneksi itselläni on 2kpl noita mukeja vitriinissä. 




Ensi kerralla postailenkin miten viime vuosi meni, jokaisesta kuukaudesta jonkinlainen kuva. Katsotaan millainen kollaasi saadaan aikaan.


Nyt Taina katoaa kirppikselle. Heipsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti