keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Happy X-mas!

Musta joulu. Ei ole yhtään joulufiilis. Enkä oo aiemmi ajatellu kuinka tärkeässä roolissa lumi onkaan. Toivottavasti teillä sentään joulumieltä riittää :)

Tullut näemmä taas pidettyä taukoa, unohduksesta johtuen kai. Ollut paljon tekemistä! Äiti täytti 19pv 47vuotta, ja pitihän mun käyä näillä kekkereillä. 


Äiti oli yövuoroissa ja nukkui vielä kun kävin. Siispä katoin pöydän, keitin kahvia ja tein hieman aamupalaa, ennen kuin herätin päivänsankarin. Kyllä kelpasi herättääkin, kun olin käynyt teettämässä kauniin kimpun ja lahjakin oli mielestäni hyvä. :) 


Äiti tykkäs hirmusesti ylläristä ja itse lahjasta, joka oli lumoavan kristiina-sarjaan käsikoru. Kaikki muut oonki siitä sarjasta ostanu äitille :)

Seuraavana päivänä olikin Tuulin pikkujoulut. Päätin antaa samalla mahdollisuuden rakennekynsille ja kävin laitattaa :)



Jouluset kynnet ja nää on toistaseks pysyny hyvin. Onhan nää kohta viikon ollu jo mulla, eikä oo viel osottanu minkäälaista merkkiä, että nää ois irtoomassa. Kuud.

Ja entäpä itse pikkujoulut? Tällä kertaa muistin ottaa kuvii! ;)













Tällaset pikkujoulut. Glögiä, viiniä, herkkuja, drinkkejä ja hyvää seuraa. Niistä  oli nämä kinkerit tehty.

Mitenkä teidän joulu? Olettekko/olitteko perheenne kanssa? Mä tälläkertaa en ollut. Lähdin maanantai iltana Turkuun. Ensimmäinen Joulu ilman mun perheen hössötystä. Aika erilaista siis. Toisaalta, mulla ei ole edes joulumieltä, joten sinänsä ei haittaa. Lahjat sain jo sunnuntaina, avattiin niitä kilpaa eilen. Taina sai pukilta;
Sukkia(pörrösukkii, nortsisukkii, muumipörrösukkii jne), lahjakortteja kirjakauppaan ja hierontoihin, kynttilöitä, hemmottelutuotteita, suklaata, lapaset&hiuspannan (shokkipinkit!), hobittihupparin jne. Täydellisiä lahjoja :) Taina siis kiittää ja kumartaa. Toivottavasti mun lahjoista oli yhtä suuri riemu, kun mulla oli eilen.


Ps. Oli muute outoa eilen aamulla herätä siihen, että mut käsketää nousee äkkii ylös ennen luon kaksi innokasta lasta tulee pomppii meiä päälle. Täällä avataan lahjat heti kun kaikki on hereillä. Apua. Oliko ees paha kooma päällä?

Pps. Hyvää Joulua kaikille, vaikkakin joulumieltä saattaa syyä noi vesisateet. Yrittäkää nauttia silti :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti