sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Viimoisia tenttejä viedään

Tiedättekö sen tunteen, kun huomaatte, että joulu on jo käytännössä ovella ja sulta uupuu muutama lahja? Mä vihaan jouluruuhkia. Mä en kestä sitä, että yhdessä kaupassa on liian paljon ihmisiä. Se, että ei pääse liikkumaan eteenpäin ja taaksepäin on ahdistavaa. Ja oon kyllä kirjoitellut aiemmin näistä mammoista rattaineen ostoskeskuksissa. Jouluna nää ilmiöt korostuu. Mua vituttaa jo valmiiks lähtee käymää kaupoissa, kun tiedän saavani sieltä vain vitutuksen. Onneks voin sentää mennä arkipäivisin, eikä tartte mennä viikonloppusin, kun koko suomi on samassa kaupassa sun kanssas. Eikä multa uupu onnekseni kuin muutama lahja. Muutama tosin liikaa.


Oltiin noin viikko sit irvistyskilpailuu kaverinkanssa. Otettii kuvii urpoist ilmeist ja sendittii niit toisillemme. Mä olin ylpee jopa mun tästä ilmeestä !

Mutta, nyt voisin mennä kokkailemaan ja jatkamaan kokeisiin lukua. Huomenna on jälleen kerran yks tentti.
Ainiin, mainittakoon, että Taina ei ollut jorailemassa viikonlopun aikana, vaikka eilen oli erittäin lähellä! Jouduin kuitenkin perumaan oman osallistumiseni ja yht'äkkiä olinki leffateatterissa. Kaverin kaveri perui oman osallistumisensa, oli kipeenä eikä siksi päässy tulee kattoo muuvieta. Noh, kaverilla oli jo leffaliput kourassa kun tää ilmotus tuli. Mäki olin vähän aiemmin perunut tällit alkoholin kanssa, niin ei mulla ollut juuri muutakaan tekemistä, niin tarjouduin seuraksi katsomaan Hobittia. Mielestäni tämä oli win-win tilanne. Kaverin ei tarttenu mennä yksin, ja mä näin leffan samalla =)

Mutta... Nyt katoan, heipsaan! :)

Ps. Krista, luulen keksineeni sulle täydellisen lahjan! Voitko sanoa hulttiokikkelillesi (Kristan miehen lempinimi), että ottaa videokuvaa koko tapahtumasta, kun avaat pukettisi? Muista, että koko perheen pitää olla vieressä todistamassa tätä tapahtumaa ;)

( Täältä voit kuunnella joulukipaletta <3 )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti