maanantai 20. tammikuuta 2014

Tukka, mikset sä kuuntele..

Tiedättekö sen tunteen, kun aamulla heräätte ja olo tuntuu erittäin hyvältä ja levänneeltä ? Nousette ylö sängystä, ja tuumailette kuinka hyvä päivä tästä tuleekaan. Olosi on hehkeä, ehkä mielesi tekee mieli tanssahdella, kun kaikki on niin hyvin. Kuulostaako tutulta? 

Joo, ei mustakaan. Ensimmäisenä kun herään, kuulen kuinka mun luuri huutaa korvan juuressa. 
"Haistakaa paska" tuumin ja ryömin vaivolloisesti ylös. Ei herranjumala, kuka pässi on asettanut peilin niin, että nään omat pärstäni ennen kuin olen päässyt ulos edes makuuhuoneesta! Mikä peikko se sielä tuijottikaan! Valitettavasti jouduin toteamaan, että se peikko olinkin minä.. Tänään on niin "badhairday" kun vaan voi olla! Tukka ei kuuntele järkeä, saati usko mitään, vaikka koittaisi asialle jotain tehdäkkin.. Onneksi nuttura pelastaa päivän kun päivän..



Ja ihan ku ei vituttas valmiiksi, niin piti raahautua kouluun niinkin tärkeälle luennolle kuin
"Kuinka haet töitä?"
"Millaisena menet työhaastatteluun?"
"Millainen cv olisi hyvä?"
"Kuinka erottautua edukseen?"

Koko luento oli täyttä paskaa. Onnekseni olin ottanut mukaan matikan läksyt ja sain laskettua muutaman pois päiväjärjestyksestä. Luennoitsijat puhuivat kovasti siitä KUN me valmistumme jne. Mitä vittua? Me ollaan opiskeltu VUOSI ja meillä on jäljellä ainakin KAKSI VUOTTA. Katselin meiä luokkalaisia, niitä raukkoja, ketkä oli mun lisäks huijattu tuolle luennolle. Me kaikki oltiin "aikuisia" ja uskallan väittää, että jokainen meistä on tehnyt töitä, ja oikeassa olinkin! Luennoitsija meinaan kysyi, että oliko luokassa ketään, joka EI olisi ollut joskus työhaastattelussa tai töissä. Kukaan ei viitannut. KUKAAN. Luennon päätyttyä jätin kiukkuisena palautetta. Anteeksi huonosta käsialasta, ei kiinnostanut panostaa siihen pätkääkään. Haluasin vaan pois ja äkkiä.



No jos jotain hyvää mietitään, niin näin luokkalaisellani hullunkuriset hanskat. Ootteko oikeesti IKIN nähny tommosii? No nyt siel ruudun takana kaikki heppatytöt hymisee ittekseen "mäpäs tiedänki", niin kyllä. Voitte totea ääneen, että nehän on ratsastushanskat. Hienoa, nyt me kaikki tiedämme.


No hei, on mulla jotain kivaakin teille tarjolla. Kävin tänään hakemassa mun uuden rakkaan kotiin ! Ruskean nipsun! Nyt Tainalla on 2kpl niitä =) On meinaan mun lemppari mukeja nuo ;) Ja tuo toinen, punainen pieni muki onkin muumityttö! Kotiutui viime viikolla <3 Ah, mun muumikokoelma vaan kasvaa <3


Mua kyl tympii se, että lehis on koko ajan muumeiluista. Nyt jengi pyytelee esim. huuto.netissä käsittömättömiä hintoja PERUSMUKEISTA mitä saa yhä kaupoista! TÄSSÄ loistava esimerkki. (Klikkaa sana "tässä"-sanaa) Idiootteja, mur.

Nyt Taina rauhoittuu ja meen vaikka kokkailemaan. Toiseen kertaan siis! Heipsan :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti