maanantai 29. syyskuuta 2014

Tuuria kerrakseen

Heissan,

Täällä ollaan sairasteltu enemmän kun kuin Suomessa ikinä. Viime viikolla olin vuoteen oma n 4päivää, ei pystynyt liikkumaan, puhumattakaan syömisestä ja juomisesta. Vähän siitä kun parantui, jäljellä oli vain flunssa lähdettiinkin perjantaina Wondercampeille, mistä oltiin maksettu iha sikana. Tosin mä ja Jaanu maksettiin "vain" 60€, koska ostettiin niin ajoissa liput. Muut maksoivat 75€.  Noh, ei siinä. Hauska leiri tulossa?


Meiät jaoteltiin erilaisiin ryhmiin ja tupiin. Mut määrättiin K5 tupaan. Iloisena tyttönä marssin uuteen tupaani ja PAM. Todellisuus. Se iski vitun kovaa kasvoja vasten. Ei saat... Mä todellakin jouduin johonki ala-asteen leirikouluun. Mä joutuisin jakamaan n 30 hlön kanssa saman huoneen. Luultavasti jaettas samat lutikatkin. Huone oli myös jäätävän kylmä. Missään ei myöskään näkynyt pistorasioita, mikä on mulle aika suuri ongelma. Akku oli meinaan lopussa, ja jos se loppuis niin oisin kusessa. En meinaa ollu vaihtanu mun unkarilaiseen liittymään salasanaa, ja en todellakaa muista sitä. 

Toivuttuani tästä järkytyksestä lähdin etsimään ruokaa. Oltiinha me matkustettu tonne yli 2h. Aamulla syöty banaani ja joku ihme leipäjuusto ja siitä alkoi olemaan rapeat 5-6h. Pienen selvittelyn jälkeen todellisuus iski jälleen naamaan ja vitunmoisella voimalla.

"Täältä ei saa ruokaa kuin ruokailuaikoina, jotka ovat klo 0900 aamulla ja klo 20.00 illalla"

Kello oli tuossa kohtaa kaksi iltapäivällä. Ei helvetti. Kaljaa kuulemma sielt sais nii paljo ku haluais. Jännä leiri, sun pitää juoda kaljaa jos oot nälkäne. Noh, lähinpä hakee kaljaa - paljon.


Sitten alkoi ryhmäleikit. Meiä piti tutustua omaan ryhmäämme. Meidän ryhmämme nimi oli Mc Hammer ja tunnusbiisin ofc U cant touch this. Ryhmämme oli aivan loistava, tykkäsin jokaikisest tyypist. Siit en tosin tiedä vaikuttiko asiaan paikallinen viina - polinka. Kaikki vaikuttaa polinkan jälkeen ihanalta, koska kys. myrkky on tosiaankin myrkkyä. Ei sitä voi juoda..

Jossain vaiheessa käytii hakee uuden parhaan kaverini kanssa lisää kaljaa ja PIUUUUUUUUUUUU. Seuraavaks tajuun istuvani maassa, bisse kaatuneena mun laukun päälle. Mä en ehtiny ees maistaa sitä.. Seuraavaks tajuun, että polvi tais mennä paskaks. Mut autettiin ylös, mut siihe jäi Tainan osallistuminen leikkeihin. Ei pystyny, vaikka yritin. Oli mm. juoksuleikkejä yms. Tyydyin kannustamaan joukkuettani sivusta ja häiritsemään muiden joukkueiden suorituksia. Toki sain leikkiä ohessa oikeaa potilasta, kun mulle soitettii ambulanssi mun jalan takia ja kaikki kyseli koko ajan mun vointia. 

"Ha, tuolta tulee se jalkavammane " -huomio ei ole aina niin kivaa :D


Leirin oli tarkoitus kestää koko viikonlopun, mutta heitin pillit pussiin seuraavana päivänä. Mua niin tympi, että meitä pidettiin nälässä siel ja kaikkial kämpis oli sika kylmä. Mä kyl vaihdoin yöllä kämppää toisten suomitytyjen luo. Niiden asunto oli hieman lämpösämpi ja niil oli sisävessat! Mut kylmä sielki oli. Aamulla mun flunssa oli pahentunu iha sikana ja olo oli kun ois rekan alle jäänyt. Joo, nyt v*ttuun täältä.

Lähdettiin keskellä-ei-mitään-juna-asemalle ja odotettiin piinaavat 2h junaa. 


Lopulta kun päästiin kotiin, päätin, että olin ostanut kasvovärit wondercampie bileiden takia. Siel oli siis tarkoitus illalla näyttää mistä maasta on kotoisin. Me ostettiin kasvovärit tän takia. Kipulääkkeet naamaan ja vessaan sotkemaan kasvot. Bileet voi alkaa. 



No nyt ? Mulla on jalka ed. kipeenä ja onnistuin keksimään ittelleni ilmeisesti verkkokalvontulehduksen silmään. Silmä muurautuu umpee samantien, jos pidän esim. 5min silmää kiinni. Siispä tänään Taina käy lekuril vilauttaa vähä polvee ja kysyy droppii silmään. Täl viikol pitäs meinaa alkaa työharjottelu ja en tosiaakaa oo siin kunnossa viel.. :D

Jospa tää tästä? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti