maanantai 14. huhtikuuta 2014

Wadapp



Hellou, pitkästä aikaa taas!

Paljon on ehtinyt sattua, tuli mm oltua Meltsun kinkereissä Jäkessä. Oli niin ihanan erilaiset kinkerit mihin on tottunut. Ehkä paras juttu oli vieraat naamat, jotka toivat vaihtelua pirskeisiin. Yllärinä tosin tuli se, että tää porukka osaa ottaa kuppia kyl huolel, oltii meinaa Meltsul n klo 1830, ja osa oli jo aivan naamat :D Asiaa!


Juhlissa tuli tutustuttua (vittu mikä sana..) uusiin kivoihin ihmisiin, keihin vois pitää jatkossakin yhteyttä. :) Ehdottomasti suosittelen kyl kaikille laajentaa omia ympyröitänsä, eihä sitä koskaan tiedä keneen törmää!


Tuli jonkin aikaa sitten laitettua autokin myyntiin ja sehän men nopiaa kaupaks. Eka katsoja ois halunnu samantie kirjottaa paperit, meitsi ei. Se ajatus, ku oot ajanu autoa viim. 8 vuotta, päässy kulkee mite haluut aiheutti stressiä. Mulla ei olis enää autoa. Mä kulkisin julkisilla. Apua! Piti sulatella asiaa vielä vuorokausi ennen ku olin valmis laittaa nimeä papereihi. Tänään kuljinkin ensimmäistä kertaa ilman autoa töihin ja voi juku.. Hyvästi oma rauha! Kakarat kirkuu, ihmiset huutaa, kuski ajaa töyssyihin täysii... Jösses sentää. Onneks on keksitty kuulokkeet, että voi sentää yrittää kuunnella musiikkia ja paeta omaan turvalliseen ja ihanaan mielikuvitusmaailmaan.


Tänään käynnistyi myös mun 5s vko työharjoittelussa, melkein ohi jo siis. Löysin tänään upeita videoita koskien robottiavusteisia leikkauksia, missä näytetään mitä oikeasti leikkauksissa tapahtuu! 

Päätin jopa jäädä tuolle osastolle kesäksi, siel opin uusia asioita. Varastolla ei ole mulle tarjottavaa kesäksi ja kuka helv haluu olla kesän koko ajan sisällä? Pimeässä.. No thx. En oo ollu varastol kun muutaman kuukauden ja mä oon jo aika kypsä sitä mestaan kohtaan. Ei vika ole siinä työssä, mutta mun hermot ei kestä huutaa kilpaa mikrofoniin robotin kanssa, joka ei usko käskyjä. Stn.

Tiedättekö muuten, että irvistyskisa piristää aina päivää? Aina välil kaverin kanssa lähetellään toisillemme erittäin fiksuja ja kauniita kuvia itsestämme, tässä teille yksi malliksi ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti