keskiviikko 13. elokuuta 2014

Kesätauolta takaisin

Liian äkkiä tää kesä on mennyt ja tuntuu, etten oo ehtinyt mitään tekemäänkään. Halusin pitää kesänajan taukoa tästä kirjoittamisesta, että saisin uutta puhtia ja mahdollisesti ehkä hoidettua asioita kuntoon ennen ensi viikkoa. Eli kyllä, ensi viikolla tää mimmi lähtee maailmalle ja palaa takaisin hyiseen kotimaahan tammikuussa. 



Matkasuunnitelmatkin ovat vaihtuneet, päämääränä on nyt Kroatia. Sinne olisi lähtö ensiviikon keskiviikkona. Ihme kyllä ei jännitä vielä.

Kesänaikana oon käynyt korkeasaaressa, lintsillä, summerupeilla, telttailemassa ja tietenkin mökillä. Varmasti kaikkee muutakin jännää on tehty, mut ei tuu nyt mieleen ns "kohokohdaksi".

Festareilla hypättiin serkun kanssa benji! Jumankekka ku pelotti.. En meinannu suostuu hyppäämään, serkku yritti rauhotella mua laulamalla mulle Cheekiä, mutta kappalevalinta meni reisille.. "Mieti mitä tänne jää, kun mä kuolen".. Tässä kohtaa puristin entistä lujemmin kiinni kaiteesta.. Mut lopulta, mä uskalsin! \o/





Ja hei! Ei sovi unohtaa vähää aikaa sitten järjestettyä kaljakelluntaa! Tietenkin olin messissä, upealla paatilla. Dinolla. Kellään muulla ei ollut samanlaista ;)




Synttäreitäkin tuli samalla juhlittua kellunnassa. Lukemaa paljonko tuli mittariin en aio edes sanoa. Naisiltahan ei saa kysyä ;D


Katselin juuri kuvia ja huomasin, että oon näköjään viettänyt paljon aikaa serkkuni kanssa. Ilmankos hänen ystävätär on kuulemma mustasukkainen ja on iloinen mun lähdöstä, haha.

Huomenna olisi tarkoitus viettää mun läksijäisiä jalkapallon merkeissä, toivottavasti sää vain suosii meitä.. Viikonloppu meneekin festareilla, weekendeissä \m/

Tää postaus on tälläerää kuvapainotteinen, mutta yritän postailla nyt useammin, taukohan on ohi ;)


Nähdään siis myöhemmin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti